Pracovní náplň
Spolupráce při měsíčních a ročních závěrkách
Spolupráce na tvorbě finančních výkazů, analýz, prognóz a plánování rozpočtu
Spolupráce s externí účetní kanceláří
Kalkulace mzdových nákladů
Administrativní podpora zaměstnanců (pracovní smlouvy, BOZP apod.)
Požadujeme
Hledám někoho, kdo má zkušenosti zejména z oblasti financí (ideálně z mezinárodního prostředí nebo SSC), kdo umí dobře pracovat v Excelu a domluví se bez problému anglicky.
Máte alespoň 3 roky zkušeností na finanční pozici (ideálně z mezinárodního prostředí, SSC apod.)
Výhodou je orientace v oboru HR
Kromě češtiny se domluvíte také anglicky (na komunikativní úrovni)
Němčina je výhodou
Umíte pracovat v Excelu
Nabízíme
Atraktivní finanční ohodnocení
Flexibilní pracovní dobu (nutno odpracovat 20 hodin týdně)
Téměř remote pozice – práce na dálku po dobu cca 75% pracovní doby
5 týdnů dovolené
3 dny zdravotního volna
Příspěvek na penzijní pojištění
Stravenkový paušál
Nástup možný ihned (nebo domluvou)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Sára Sirá Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Brně a okolí (1146)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice