Pracovní náplň
- Zajištění bezproblémového chodu recepce
- Přijímání návštěv
- Evidence firemní pošty
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Zajištění reprezentativního vzhledu recepce
- Zpracování objednávek
Požadujeme
- Odolnost vůči stresu
- Znalost MS Office
- Komunikativnost, samostatnost a reprezentativní vystupování
Nabízíme
Pak nám pošlete svůj životopis!
Pro našeho klienta obsazujeme pozici: RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (30-35.000 Kč)
- 25 dní dovolené
- Občerstvení na pracovišti
- Stravenkový paušál
- Motivační bonusy
- Příspěvěk na dovolenou
- Místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Barbora Holínková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Recepční, Administrativní podpora v Brně a okolí (27)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice