Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a rádi byste podpořili chod obchodního oddělení?
Domluvíte se anglicky nebo německy a chcete pracovat v mezinárodním prostředí?
Pro mého klienta v okr. České Budějovice aktuálně obsazuji administrativní pozici do obchodního oddělení.
Pracovní náplň
- Příprava nabídek, smluv a komunikace se zákazníky v ČR i zahraničí
- Denní komunikace s kolegy v rámci firmy
- Administrativní podpora a dohled nad procesy spojenými s chodem obchodního oddělení
- Tvorba reportů a statistik
- Práce v systému SAP
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost AJ NEBO NJ - komunikativní úroveň - denní využití
- MS Excel - pokročilá znalost
- Ochota učit se novým věcem
- Schopnost organizovat si práci, zvládat více úkolů najednou a odolnost vůči stresu
Nabízíme
Denní využití cizích jazyků
25 dní dovolené
Flexibilní pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění
Jazykové a odborné kurzy
Dotované stravování
Další benefity
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco České Budějovice PP
Odpovědná osoba: Michaela Chuchelová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.adecco.cz/
Adresa:
Kněžská 18
České Budějovice
370 01
Další volná místa práce na pozicích Referent, Administrativní podpora v Českých Budějovicích a okolí (3)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice