Pracovní náplň
- Organizace schůzek, telefonických hovorů, zajištění občerstvení a péče o návštěvy.
- Příprava, plánování a účast na jednáních s obchodními partnery i zástupci
- Administrativní podpora vedení společnosti a spolupráce s dalšími odděleními.
- Příprava podkladů a dokumentace k jednáním.
- Zajištění správného oběhu smluv a podpisů.
- Správa datové schránky, aktualizace obchodních údajů na úřadech a zajištění ověřených písemností.
- Základní překlady mezi češtinou, angličtinou nebo němčinou.
Požadujeme
- Dobrá znalost angličtiny (znalost němčiny či dalších jazyků je výhodou).
- Pokročilá práce s programy MS Office.
- Profesionální a příjemné vystupování, organizační schopnosti a výborné komunikační dovednosti.
- Pečlivost, samostatnost, schopnost zachovávat diskrétnost a loajalitu.
- Praxe v administrativě a zkušenost s komunikací.
- Schopnost pohotově řešit neočekávané situace.
- Řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme
- Moderní kancelář v centrále společnosti.
- Plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den.
- Měsíční příspěvek 400 bodů v systému Cafeterie na volnočasové aktivity.
- Možnost 13. platu a příspěvku na dovolenou při vzájemné spokojenosti.
- Účast na společenských a sportovních akcích pro vás i vaše blízké.
- Pravidelné odměny, dárky nebo benefity od našich partnerů.
Kontakt - zadavatel pozice
APROFES, s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Konečná Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.aprofes.cz
Adresa:
Kounicova 284/39
BRNO
602 00
Co o sobě říká společnost APROFES, s.r.o.?
Personální společnost zabývající se vyhledáváním pracovníků pro klienty mající své pobočky v České republice i na Slovensku. Zajišťujeme již 20 let komplexní outsorcing v oblasti lidských zdrojů, realizujeme průzkumy spokojenosti, AC/DC, personální audity, psychologickou diagnostiku pracovníků, školení a semináře na míru.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Brně a okolí (32)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice