Pracovní náplň
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozvoj stávajících zákaznických vztahů.
- Prezentace a prodej elektrotechnických produktů.
- Poskytování odborného poradenství a návrhy zákaznických řešení.
- Zajišťování objednávek, fakturace, administrativní podpora spojená s prodejem.
- Osobní kontakt se zákazníky v rámci ČR.
Požadujeme
- Vzdělání elektrotechnického směru.
- Obchodní zkušeností v oblasti elektrotechnických systémů.
- Schopnost budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky
- Řidičský průkaz sk. B – ochota cestovat v rámci ČR.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Nabízíme
- Zázemí stabilní úspěšné společnosti.
- Motivující ohodnocení.
- Práce se špičkovými technickými systémy a originálními monitorovacími SW produkty.
- Zajímavou mzdu, bonusy a motivující benefity.
- Místo výkonu práce: Brno, ČR
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Eva Blatná Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz Facebook: https://www.facebook.com/acjobs.cz/?ref… LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/848905…
Adresa:
Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Obchodní manažer, Administrativní podpora v Brně a okolí (37)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice