Pracovní náplň
Zpracování příjmů z cenných papírů (platby, odčerpání daní)
Práce s SWIFT zprávami (odesílání, kontrola, doplnění chybějících informací)
Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků
Komunikace s bankami, správci majetku
Klientské reportování
Požadujeme
Zkušenosti z back office v oddělení správy klientů nebo firemních akcí - nezbytné
Dobrou znalost angličtiny - každodenní písemná a ústní komunikace
Aktivní znalost SWIFT zpráv - čtení, odesílání
Středoškolské vzdělání (minimálně) a výhodou by bylo ekonomické nebo obchodní vzdělání
Dobrá počítačová gramotnost (ideálně balíček MS Office 365, Outlook, Excel)
Nabízíme
Penzijní připojištění
5 týdnů dovolené
5 sick days
Možnost home office 2dny v týdnu
Občerstvení na pracovišti
Práci v moderních kancelářích v centru Prahy - náměstí Republiky
Možnost růstu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Pavla Chomoutová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Back Office v Praze a okolí (1477)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice