Pracovní náplň
- Administrativní podpora celého retailového oddělení – sítě čerpacích stanic a area manažerů
- Každodenní provozní podpora pro partnery (ČS), správa dat, zásob, koordinace jejich požadavků
- Podpora managementu ve všech administrativních a back office procesech
- Správa zákaznických stížností
- Zpracování objednávek pohonných hmot a fakturace
- Vypracování ad – hoc zpráv a analýz, podpora při procesu auditu
- Budete klíčovým uživatelem pro IT nástroje odpovědné za podporu retailu
- Součástí pozice je i testování nastavení platebních terminálů na čerpacích stanicích
Požadujeme
- VŠ vzdělání, ekonomické nebo obchodní zaměření výhodou
- Nutná praxe alespoň 3 roky na obdobné pozici v retailu
- Český jazyk - rodilý mluvčí, AJ plynně slovem i písmem
- Vynikající znalost MS Office (Excel, Power Point, Word) + SAP výhodou
- Výborné komunikační dovednosti a pozitivní vztah k IT a technice
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- Roční performance bonus
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Medidal care program - firemní partneři - zdravotní péče
- Příspěvek na pracovní výročí, příspěvek při narození dítěte
- Jazykové kurzy AJ
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby a home office dny
- Zázemí nadnárodní společnosti
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis v českém a anglickém jazyce. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech.
Těším se na Vaše reakce.
Kontakt - zadavatel pozice
Trenkwalder a.s.Odpovědná osoba: Anna Vanová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.trenkwalder.com/cz/
Adresa:
Ovocný trh 573/12
Praha - Staré Město 11000
710 00
Co o sobě říká společnost Trenkwalder a.s.?
Už tři desítky let jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou jsou zkušenosti a poznatky, které jsme získali přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti až po evropský koncern.
Naši konzultanti jsou schopni navrhnout inovativní personální řešení téměř pro všechny odvětví.
Vedoucí postavení na trhu práce ve střední Evropě, úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů jsou důvody, díky kterým jsme se stali strategickým partnerem mezinárodních, ale i středních a malých společností, které očekávají efektivnost a transparentnost ve všech procesech.
V databázi společnosti Trenkwalder evidujeme 200 000 kandidátů. V současné době zaměstnáváme 55 tisíc lidí v 15-ti tisících podnicích. Působíme ve více než 300 pobočkách v 17 evropských zemích.
Koncernové standardy v klíčových oblastech a integrovaný management kvality neustále zvyšují úroveň našich služeb.
Další volná místa práce na pozicích Back Office, Administrativní podpora, Provozní v Praze a okolí (30)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice