Pracovní náplň
Sledovat a uzavírat případy včas a efektivně
Udržovat vysokou spokojenost zákazníků, reprezentovat významnou značku
Řešit problémy s mobilními zařízeními
Pomáhat zákazníkům s účty a hesly
Řešit základní technické problémy související s operačním systémem
Požadujeme
Hledáme kandidáty na pozici Technické Podpory pro významného klienta v oblasti digitálních služeb.
Rodilý mluvčí nebo pokročilý v českém/slovenském jazyce
Velmi dobrá mluvená a psaná angličtina (C1)
Ochota přestěhovat se do Řecka
Samostatnost a sebejistota při řešení problémů
Zájem o technické oblasti
Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové prostředí
Organizační schopnosti
Nabízíme
Měsíční bonus: až do výše 300 EUR (po zkušební době)
Extra roční bonusy: 13. a 14. mzda
Relokační balíček: 2 týdny placeného ubytování, letenka do Řecka, taxi z letiště, asistence s dokumentací
Zdravotní a sociální pojištění
Placená dovolená
Prvotřídní školení a rozvoj
Práce z domova (jenom po celém Řecku)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Ludmila Cirlig Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Zákaznický servis a okolí (291)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice