Zákaznická podpora – business klienti

  • Plat: 38000 - 45000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: (okres Praha hl.m.)
  • Zadavatel: JOBSTART s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Ing. Veronika Shaw
ID: 1836719 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

Baví Tě komunikace, řešení dotazů, práce v administrativě, ale třeba i koordinace úkolů a jejich dotažení do zdárného cíle? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy B2Bči zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?

Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.

  • ****ZÁKAZNICKÁ PODPORA – business klienti (dealerská síť)*****


Co můžeš od práce očekávat?

  • Komunikace s vedoucími prodejů a prodejci v rámci dealerské sítě při uzavírání smluv.
  • Schvalování smluv a poskytování rad při náročných rozhovorech s klienty.
  • Tvorba individuálních kalkulací pro klienty.
  • Spolupráce s regionálními manažery na rozvoji dealerské sítě.
  • Pomoc prodejcům s uzavíráním smluv a schvalováním.
  • Administrativní podpora týmu.

A co od Tebe očekává náš klient?

  • Zkušenosti na obdobné pozici –, klientský servis, call centrum, administrativa
  • Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
  • Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
  • Samostatnost, pracovitost, přátelskost, trpělivost
  • Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda

A na co se můžeš těšit?

  • Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
  • Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
  • Přátelský a pohodový tým
  • Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
  • A samozřejmě bohatý balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
  • A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
  • Pracoviště Praha 6 - přímo na metru

PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.

Kontakt - zadavatel pozice

JOBSTART s.r.o.

Odpovědná osoba: Ing. Veronika Shaw Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: www.jobstart.cz

Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00

JOBSTART s.r.o.
Praha
JOBSTART s.r.o.
38000 - 43000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Zákaznická podpora – business klienti.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.