Pracovní nabídka
Co Vás na této pozici čeká?
* navazování a rozvíjení obchodních vztahů se zákazníky, hotely, letišti a dalšími partnery
* aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* vedení korespondence a jednání se zahraničními partnery
* příprava a podání žádostí o granty, včetně všech administrativních kroků spojených s jejich získáváním
* pravidelná kontrola a optimalizace interních procesů, aby odpovídaly firemním standardům
* monitoring kvality produktů
* školení nových zaměstnanců, zajištění jejich odborné přípravy a adaptace na pracovní prostředí
* plánování a realizace reklamních kampaní
* příprava podrobných reportů o dosažených výsledcích a návrhy na zlepšení
Co nabízíme?
* práci na plný úvazek a stabilní zaměstnání v úspěšné rodinné společnosti
* 13. plat
* teambuildingové aktivity
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* práci v přátelském kolektivu a flexibilní pracovní dobu
Ideální kandidát?
* SŠ nebo vyšší odborné vzdělání
* AJ podmínkou
* zkušenosti z cestovního ruchu velkou výhodou
* zkušenosti s vedením menšího kolektivu
* organizační a akční typ člověka
* pečlivost
* týmovost
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Karolína Rokosová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce v Praze a okolí (1445)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice