Pracovní nabídka
náplň práce:
- komunikace se zákazníky ohledně jejich pohledávek a řešení platebních záležitostí
- analýza kreditní historie a hodnocení platební schopnosti zákazníků
- spolupráce s interními týmy (prodej, účetnictví, zákaznická podpora) na řešení neuhrazených faktur
- dohled nad fakturací zrealizovaných zakázek
- kontrola účtů a salda zákazníků v rámci účetnictví
- příprava pravidelných reportů a analýz
- vyjednávání platebních podmínek a návrh vhodných platebních plánů
co vám nabídneme
- 25 dní dovolené
- možnost home-office
- odměny / prémie
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- zvýhodněný tarif
co od vás očekáváme
- min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
- praxi na obdobné pozici
- angličtina na úrovní B2
- dobré komunikační schopnosti a asertivní přístup
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Zákaznická podpora v Přerově a okolí (467)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice