Hledáme nového člena týmu na pozici Asistentky společnosti! Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a ovládáte angličtinu? Baví vás rozmanitá náplň práce a komunikace s lidmi? Pokud ano, přidejte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho kolektivu!
Pracovní náplň
- Péče o skříňky zaměstnanců a agenturních pracovníků (přidělování, evidence)
- Správa firemního vozového parku včetně vyúčtování vozidel
- Objednávky letenek, hotelů a dalších cestovních služeb
- Zajištění zasedacích místností
- Pracovní úvazek: 6 hodin denně
- Pracoviště se nachází v Ostravě - Hrabové
Požadujeme
- Aktivní znalost angličtiny (komunikace s návštěvami a jednatelem společnosti)
- Řidičský průkaz skupiny B (zajišťování drobných nákupů a pochůzek)
Nabízíme
- Dlouhodobá spolupráce na HPP (zkrácený úvazek)
- Nástupní plat: 30 000 Kč
- Možnost rozvíjet své dovednosti v oblasti administrativy a organizace
- Práci v příjemném kolektivu a moderním prostředí
Poznámka
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a domluvíme se.
Kontakt - zadavatel pozice
Manuvia - centrální nábor OstravaOdpovědná osoba: Denisa Klabačková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.manuvia.com
Adresa:
Na Rovince 879
Ostrava
72000
Další volná místa práce na pozici Asistent v Ostravě a okolí (951)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice