Pracovní náplň
Jsme společností, která se dlouhodobě zabývá správou vlastních i cizích nemovitostí. Našimi klienty jsou bytová družstva, společenství vlastníků a majitelé bytových domů a bytových fondů.
Více informací o společnosti naleznete na www.isarege.cz.
Náplň práce:
- vyřizování požadavků vedení společnosti
- péče o vlastní nemovitosti
- evidence povinností vlastníků nemovitostí
- zajišťování plynulého chodu správy nemovitostí
- komunikace s klienty i dodavateli a poskytovateli služeb v rámci správy nemovitostí
- ekonomická agenda
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxe v oboru
- příjemné vystupování
- komunikační dovednosti
- výborná znalost Word a Excel
- logické uvažování
- základní orientace v NOZ, ZOK, daňových zákonech a účetnictví
Nabízíme
- práce na HPP
- stabilní pracovní místo
- veškeré potřebné pracovní prostředky
- odměny za práci nad rámec základních pracovních povinností
Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Ostravě a okolí (1011)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice