Pracovní náplň
Komunikace se zákazníky a dodavateli – i v angličtině.
Řešení reklamací – zajistíte spokojenost našich klientů.
Podpora týmu – pomoc s administrativou, co je zrovna potřeba.
Požadujeme
Angličtinu na komunikativní úrovni.
Zkušenost s fakturací a objednávkami.
Dobrou znalost MS Office.
Praxi na obdobné pozici výhodou.
Nabízíme
Kurz angličtiny na pracovišti.
Firemní fitness a stravování.
Motivační odměny a bonusy.
Společné firemní akce.
A mnohé další!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Nagyová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Administrativní referent v Brně a okolí (27)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice