Pracovní náplň
- Spolupráce při plánování
- Koordinace objednávek zákazníků
- Zajištění plynulého procesu logistiky
- Komunikace se zákazníky a poskytování informací o stavu objednávek a expedic
- Správa a kontrola dokumentace
- Příprava podkladů pro fakturaci.
- Administrativní podpora prodeje a služeb zákazníkům
- Zastupování Vedoucího plánování a logistiky v oblasti plánování
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Praxi v oblasti logistiky nebo plánování alespoň 2 roky
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Výborné komunikační dovednosti
- Preciznost, pečlivost, systematičnost, schopnost samostatně řešit problémy
Nabízíme
Prestižní nadnárodní společnost přijme kolegu/kolegyni na pozici:
REFERENT LOGISTIKY/PLÁNOVÁNÍ (40 - 45 000 Kč)
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost navýšení mzdy po zkušební době
- Dovolená navíc + Sick Days
- Možnost kariérního růstu
- Příspěvek na stravování a občerstvení na pracovišti
- Možnost využití jazykových kurzů
- Firemní akce
- Možnost nástupu dle domluvy
- Místo výkonu práce: Bítešsko
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Nikola Kolářová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Referent, Administrativní podpora v Brně-venkov a okolí (32)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice