Asistent/ka obchodu a marketingu #2352 Vranovice

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe
  • Místo pracoviště: Vranovice (okres Brno-venkov)
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Dominika Jechová
ID: 1860024 Aktualizováno před týdnem

Naše obchodní síť má více než stovku partnerských prodejen nábytku po celé České republice. Bavilo by Vás poskytovat jim potřebné zázemí a péči?

Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut.

Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru.

Pracovní náplň

  • spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
  • koordinace online i offline marketingu
  • zpracování marketingových požadavků od vedení firmy
  • pravá ruka k naší obchoďačce Lucce
  • spolupráce na organizaci obchodních akcí
  • administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů

Požadujeme

  • komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
  • tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace
  • máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní
  • znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu
  • základní znalost programu CANVA je také do plusu
  • ochotný učit se novým věcem
  • aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí

Že vše neovládáte? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení.

Nabízíme

  • odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu)
  • stravenkový paušál
  • 20 dní dovolené
  • firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou)
  • firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky)
  • zaškolení a profesní rozvoj
  • přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle)
  • zázemí stabilní rodinné firmy
  • místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
  • termín nástupu: dle dohody, možný ihned
  • práce na HPP, plný úvazek
  • pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod

Poznámka

Zaujala Vás nabídka a chcete být součástí české tradice? :) Pošlete životopis. Ozveme se Vám zpět a pozveme Vás na informativní schůzku.

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodu a marketingu #2352.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.