Referent/ka správy majetku

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Klient: Magistrát hl. m. Prahy
  • Termín uzávěrky: 23.09.2024
  • Místo pracoviště: (okres Praha hl.m.)
  • Min. vzdělání: Vyšší
ID: 1859398 značka: VR 161/24/K Aktualizováno před 2 dny

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka správy majetku v odboru hospodaření s majetkem.

Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BUY9ZPI%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BUY9ZPI/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_spravy-majetku_1243_VR161-24.pdf

Pracovní náplň

  • agenda prodeje, pronájmu a výpůjček pozemků ve vlastnictví hl. města Prahy
  • příprava majetkoprávního vypořádávání pozemků zastavěných komunikacemi a dalšími stavbami hl. m. Prahy
  • vedení evidence nebytových prostorů a pozemků a jejich využívání
  • provádění místních šetření v oblasti nebytových prostorů a pozemků
  • vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů
  • zajišťování správy pozemků ve vlastnictví hl. města Prahy
  • kontrolní činnost

Požadujeme

  • VŠ vzdělání Bc./VOŠ
  • znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem vč. jeho komerčního využití
  • znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet)
  • dobré komunikační schopnosti a dovednosti, dobrá úroveň písemného projevu
  • pečlivost
  • výhodou znalost zákona o hlavním městě Praze a zákona o svobodném přístupu k informacím

Nabízíme

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy.

Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 23. září 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

Kontakt - zadavatel pozice

Magistrát Hlavního města Praha

Odpovědná osoba: Mgr. Gabriela Kolářová Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.praha.eu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…

Adresa:
Praha
11001


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Referent/ka správy majetku.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.