Správa státních hmotných rezerv je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv.
Pracovní náplň
- komplexní výkon činností spojených s výkonem vlastnických práv státu k vymezenému rozsahu majetku, hospodaření a nakládání s majetkem státu (s věcmi, právy a jinými majetkovými hodnotami), k němuž přísluší hospodařit Správě státních hmotných rezerv (dále jen „Správa“);
- součinnost s ostatními organizačními útvary Správy i třetími osobami při zařazování, užívání a vyřazování majetku a jeho přesné identifikace, a to zejména při převodu, nájmu, výpůjčce apod., a odstraňování zjištěných nepřesností a vypořádávání rozdílů v evidenci majetku v informačním systému a v katastru nemovitostí;
- zpracování návrhů rozhodnutí o nepotřebnosti majetku trvalé či dočasné pro Správu, včetně zajištění kompletního podkladového materiálu pro tato rozhodnutí;
- součinnost při organizování a realizaci širší nabídky majetku včetně zpracování a vyhotovení zápisů a smluv o změně příslušnosti hospodařit s majetkem státu;
- součinnost při přípravě výběrových a jiných řízení na prodej nebo jiný převod majetku včetně zajištění všech podkladů a úkonů pro tato řízení, zpracování a vyhotovení kupních, darovacích či jiných smluv, zabezpečení listin potřebných k vlastní realizaci převodu;
- součinnost při inventarizaci majetku včetně přípravy inventarizačních podkladů;
- spolupráce v oblasti evidence majetku, jeho zařazování a odepisování;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelkou odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru majetkového.
Požadujeme
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa referent majetkové správy se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. února 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 02034/25-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Nabízíme
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení
Poznámka
viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Kontakt - zadavatel pozice
Správa státních hmotných rezerv
Odpovědná osoba: Tereza Dohnalová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Olbrachtova 1677/3
Praha 4
Další volná místa práce na pozici Referent v Praze a okolí (69)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice