Asistentka kanceláře (až 35.000 Kč) #2338 Brno

  • Plat: 32000 - 35000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe, Jen ranní směna
  • Klient: Collegas
  • Termín uzávěrky: 01.10.2024
  • Místo pracoviště: Brno (okres Brno-město)
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Dominika Jechová
ID: 1856780 Aktualizováno před 14 dny

Hledáme Asistentku kanceláře s důrazem na preciznost a spolehlivost
Jsme společnost hledající motivovanou a organizovanou asistentku na pozici zpracování smluvní dokumentace, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu.

Pracovní náplň

  • Zpracování a kontrola smluv před jejich odesláním na partnerské společnosti
  • Správa administrativní agendy
  • Organizace a koordinace kancelářských záležitostí
  • Komunikace s externími i interními partnery
  • Zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
  • Výbornou znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Preciznost, pečlivost a smysl pro detail
  • Samostatnost a proaktivní přístup
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme

  • Práci v přátelském a profesionálním kolektivu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Stravenkovou kartu po 1. roce ve společnosti
  • Kvartální bonusy
  • 13.plat hned po 1.roce
  • Příspěvek zaměstnavatele do ŽP po uběhnutí zkušební lhůty
  • 25 dní dovolené
  • Multisport karta
  • Placená společenská setkání (kvartální meetingy, Vánoční večírek, aj.)
  • Mobilní telefon a placený tarif (ihned)

Jste-li precizní a hledáte stabilní a zajímavou pracovní příležitost, už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis!

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. asistentka, administrativní pracovník, práce v administrativě, práce administrativa, administrativní práce, referent,….

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistentka kanceláře (až 35.000 Kč) #2338.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.