Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky – poskytování technické podpory prostřednictvím telefonu, e-mailu, aj.
- Řešení technických dotazů a poradenství
- Tvorba kalkulací, nabídek, příprava podkladů pro fakturace
- Koordinace reklamací
- Spolupráce s ostatními odděleními pro efektivní řešení zákaznických požadavků
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Schopnost rychle pochopit technické aspekty našich produktů
- Vynikající komunikační dovednosti a orientace na zákazníka.
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu
- Schopnost komunikace v anglickém jazyce písemnou formou
Nabízíme
Pokud si myslíte, že jste pro nás ten pravý/pravá zašlete nám svůj životopis ještě dnes!
- Stabilní práci v úspěšné výrobní společnosti
- 25 dnů dovolené a další dny volna formou Sick days
- Dotované stravování
- Multisport kartu
- Průběžné vzdělávání
- Lokalita: Plzeň
- Tato pozice je vhodná pro muže i ženy
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Pavla Zítková, DiS. Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Pracovník zákaznického servisu v Plzni a okolí (757)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice