Pracovní náplň
- konzultace a implementace ekonomického modulu
- aktivní komunikace se zákazníky – mapování, návrh změn, automatizace procesů
- technická podpora našeho informačního podnikového systému (vzdálená / přímo u zákazníků)
- cestování za zákazníky (celá ČR a SK, ale nejčastěji okolí Prostějova)
- součástí vaší pracovní náplně bude, jak práce v týmu, tak i samostatné řešení úkolů
- povinná pravidelná účast na poradě v Prostějově – každé pondělí
- součástí práce NENÍ programování
Požadujeme
- SŠ / VŠ vzdělání libovolného směru
- kvalitní vyjadřovací, komunikační a prezentační dovednosti
- zkušenost s implementací a údržbou ERP systémů, ideálně Helios iNuvio
- nutná znalost ekonomických procesů
- znalosti a přehled v oblasti informačních technologií
- orientace v oblasti firemních dokumentů (zakázky, doklady, faktury…)
- řidičský průkaz sk. B
- spolehlivost, odpovědnost a pečlivost
Nabízíme
- práce na HPP / IČO
- možnost částečné práce na Home office (1-2x týdně)
- každoroční podíl na hospodářském výsledku
- flexibilní pracovní doba
- sick days
- odborná školení, certifikace
- stravenky
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Jan Dohnálek Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1130)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice