ID: 1887062
Aktualizováno
dnes
Pracovní nabídka
Jsme zkušený 7členný tým, který k sobě hledá parťáka/čku do oddělení daní. Spojuje nás týmovost, systematičnost a především nadšení pro daně. Ukážeme ti, jak funguje klientský business „z druhé strany.“
Co tě čeká?
• Podílet se na přípravě DPH přiznání našich českých/slovenských společností a poskytovat podporu z oblasti DPH našim kolegům/kolegyním.
• Spolupracovat na kalkulacích české/slovenské DPPO a poskytovat podporu z oblasti DPPO našim kolegům/kolegyním.
• Spolupracovat na projektech týkajících se ostatních daňových povinností (DPPO, Transakční daň, Majetkové daně, CRS a FATCA).
• Podílet se na vytváření daňové metodiky u nově zaváděných produktů a kampaní.
• Spolupracovat při přípravě podkladů pro FÚ a externí auditor(k)y / daňové poradce/poradkyně.
Co potřebujeme?
• Znalosti - buď z praxe nebo ze školy, daně by ti ale neměly být cizí.
• Dobrou znalost AJ a MS Office (především Excel, kde si do začátku vystačíš i s kontingenčními tabulkami a jednoduššími funkcemi).
• Chuť učit se novým věcem a rozvíjet své znalosti.
• Pozitivní přístup a energii.
• Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
• Zájem se v oblasti na nějakou dobu usadit - hledáme někoho, kdo s týmem poroste a časem přejde třeba i na plný úvazek.
Co získáš?
• Nadstandardní odměnu a dohodu na 20 hodin týdně.
• Příležitosti se učit a rozvíjet.
• Flexibilitu - umíme tě řídit z Prahy, Bratislavy i Brna.
Co tě čeká?
• Podílet se na přípravě DPH přiznání našich českých/slovenských společností a poskytovat podporu z oblasti DPH našim kolegům/kolegyním.
• Spolupracovat na kalkulacích české/slovenské DPPO a poskytovat podporu z oblasti DPPO našim kolegům/kolegyním.
• Spolupracovat na projektech týkajících se ostatních daňových povinností (DPPO, Transakční daň, Majetkové daně, CRS a FATCA).
• Podílet se na vytváření daňové metodiky u nově zaváděných produktů a kampaní.
• Spolupracovat při přípravě podkladů pro FÚ a externí auditor(k)y / daňové poradce/poradkyně.
Co potřebujeme?
• Znalosti - buď z praxe nebo ze školy, daně by ti ale neměly být cizí.
• Dobrou znalost AJ a MS Office (především Excel, kde si do začátku vystačíš i s kontingenčními tabulkami a jednoduššími funkcemi).
• Chuť učit se novým věcem a rozvíjet své znalosti.
• Pozitivní přístup a energii.
• Spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
• Zájem se v oblasti na nějakou dobu usadit - hledáme někoho, kdo s týmem poroste a časem přejde třeba i na plný úvazek.
Co získáš?
• Nadstandardní odměnu a dohodu na 20 hodin týdně.
• Příležitosti se učit a rozvíjet.
• Flexibilitu - umíme tě řídit z Prahy, Bratislavy i Brna.
Kontakt - zadavatel pozice
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Šancová/1 BratislavaDalší volná místa práce na pozici Auditor v Praze a okolí (1251)
Praha
ProfesKontakt, s.r.o.
Plzeňský (okres Tachov)
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
70000 - 90000 Kč za měsíc
Bruntál
ManpowerGroup s.r.o.
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice