Pracovní náplň
Analýza hovorů a reporting managamentu společnosti
Nastavení procesů a metodiky call centra
Příprava materiálů pro onboarding nováčků a dalších obchodních dokumentů
Trénink a zaučení nových zaměstnanců
Pravidelné ověřování dodržení interních procesů a dohled na kvalitu
Pravidelná kontrola znalostí prodejního personálu (mystery shopping, coaching, apod)
Požadujeme
Prokazatelné zkušenosti s B2C obchodem
Prokazatelné zkušenosti s Call centrem
Komunikativní AJ velkou výhodou
Zkušenosti na pozici trenéra nebo coache výhodou
Analytické myšlení a zkušenost s implementací procesů
Znalost SaleForce a Automotive výhodou
Orientace na výsledek
Nabízíme
Možnost růstu a vzdělávání se
Příjemné a přátelské prostředí v moderních kancelářích s krásnou terasou, výběrovou kávou a pravidelným přísunem ovoce
Místo výkonu práce: Praha - Holešovice
Home Office 1x týdně
Benefity z oblasti sportu, kultury, cestování, seberozvoje, elektroniky a dalších
Odměna za doporučení kolegy
Možnost nákupu auta za zvýhodněných podmínek
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Nikola Váně Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Trenér v Praze a okolí (1467)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice