Vedoucí odboru kancelář architekta města - hlavní architekt území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

  • Zadavatel: JOBSYSTEM s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Personální asistentka
ID: 1858213 Aktualizováno před týdnem

Pracovní náplň

Statutární město Olomouc
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/110
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Vedoucí odboru kancelář architekta města (hlavní architekt města)

Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.

Druh práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Bližší specifikace pracovní činnosti:
Architekt města řídí, organizuje a kontroluje činnost odboru KAM. Zajišťuje tvorbu, koordinaci a komunikaci strategií, projektů a plnění úkolů odboru KAM, zejména:
  • spolupráci při řízení města v oblasti prostorového plánování, rozvoje veřejné infrastruktury, městských investic a architektury,
  • v oblasti prostorového plánování zajišťování analýz, koncepcí a plnění hlavní role za samosprávu při pořizování územních studií, RP a ÚP;
  • iniciace změn a aktualizací ÚPD a ÚPP,
  • v oblastech městských staveb vč. výstavby veř. prostranství, koncepce dopravy, výstavby dopravních staveb a realizace dopravních systémů, koncepce TI a MZI a výstavby TI, koncepce zeleně a krajiny, realizace zeleně a péče o památky a architekturu, zajišťování analýz a hodnocení, koncepcí, zadání, studií a investičních záměrů; spolupráce při pořizování další projekčních stupňů a při kontrole realizací staveb a opatření,
  • zapojení veřejnosti při pořizování analýz, koncepcí, studií a investičních záměrů,
  • poradenská a konzultační činnost, osvěta a komunikace oborových témat a aktivit,
  • architektonické, urbanistické a krajinářské soutěže a workshopy,
  • vyjadřování k majetkoprávním úkonům,
  • příprava odborných podkladů a vyjádření a garance zastupování a zajišťování uplatňování práv a povinností statutárního města Olomouc, jakožto účastníka správních řízení v oblasti výstavby,
  • plnění úkolů v oblastech koncepce dopravy, vodárenství, památkové péče, rozvoje GIS a dalších dle organizačního řádu.

Požadujeme

Zákonné předpoklady:
  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem,
  • trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka,
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

Požadované předpoklady:
  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.

Obor:
  • architektura, urbanismus.

Praxe:
  • praxe v oboru minimálně 4 roky (praxe zahrnuje i odborné stáže, doktorandské studium, výuku na VŠ apod.),
  • praxe v oboru městského plánování výhodou,
  • praxe v řídící činnosti výhodou,
  • praxe ve funkci architekta města výhodou,
  • profesní zkušenost s velkými a komplexními projekty výhodou.

Jiné požadavky:
  • schopnost koncepčního myšlení a otevřenosti,
  • znalosti soudobé teorie a praxe městského plánování a managementu,
  • schopnost vést diskuzi a nalézat shodu,
  • velmi dobré organizační a řídící dovednosti,
  • proaktivní přístup a vysoké pracovní nasazení,
  • všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
  • velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Nabízíme

Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Platová třída: 14. platová třída (31.770-46.910,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku i výrazného osobního ohodnocení a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zajímavé konkurenceschopné osobní ohodnocení.

Pracovní poměr: doba neurčitá

Nabízíme:
  • příležitost odborně vést oblast rozvoje a utváření fyzického prostředí,
  • krajského univerzitního a historického města,
  • možnost úzce spolupracovat se samosprávou,
  • příležitost formovat a řídit činnost nového samostatného odboru kancelář architekta města – 12 podřízených zaměstnanců (dále jen „KAM“),

pracovní poměr, pracovní doba a souběh činností:
  • hlavní pracovní poměr,
  • pružná pracovní doba,
  • částečná možnost práce na dálku,
  • možnost vykonávat doplňkově činnost autorizovaného architekta mimo území obce s rozšířenou působností Olomouc,
  • možnost souběhu s výukou na VŠ,

zaměstnanecké benefity:
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna (personal days),
  • možnost přidělení služebního bytu,
  • možnost přidělení služebního vozidla,
  • služební mobilní telefon a notebook,
  • možnost trvalého vzdělávání a další zajímavé zaměstnanecké benefity.

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li cizího státního občana,
  • název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
  • datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
  • motivační dopis.

Lhůta pro podání přihlášky: 1. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:
  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
  • datovou schránkou (ID: kazbzri),
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Kontakt - zadavatel pozice

JOBSYSTEM s.r.o.

Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00

JOBSYSTEM s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Vedoucí odboru kancelář architekta města - hlavní architekt.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Olomouc můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.