Pracovní náplň
- Správa a vedení přehledu firemního majetku (vozidla, firemní byty/ubytovny)
- Vedení administrativy spojené se správou majetku (vyúčtování, evidence, archivace technické dokumentace)
- Koordinace činnosti při zajišťování preventivní údržby a oprav majetku, včetně předepsaných revizních správ
- Zajištění pronajímání bytových/nebytových prostorů
- Vedení smluvní dokumentace k službám údržby a pořízení majetku (komunikace s nájemci a dodavateli včetně uzavírání smluv)
- Řešení rozúčtování služeb (nájemné, energie)
- Správa, dokumentace a údržba firemních vozidel (zajišťování termínů STK, nákup dálničních známek, zajišťování potřebných oprav)
Požadujeme
- Znalost MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
- Organizační schopnosti, komunikační dovednosti, spolehlivost, flexibilita
- Samostatnost a zároveň schopnost pracovat v týmu
- Pečlivost, smysl pro detail, pozitivní a proaktivní přístup
Nabízíme
● Stravenkový paušál 116,-Kč/směna
● MultiSport karta
● Mobilní telefon s tarifem, Notebook
● Služební vůz
Kontakt - zadavatel pozice
DAHA-REAL s.r.o.Odpovědná osoba: Jaroslav Michálek Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.dahareal.cz/ Facebook: https://cs-cz.facebook.com…
Adresa:
Mánesova 812/6
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Co o sobě říká společnost DAHA-REAL s.r.o.?
Otevřete dveře kariéře
Další volná místa práce v Mladé Boleslavi a okolí (808)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice