Poohlížíte se po administrativní práci v perfektním kolektivu? Ozvěte se nám, protože právě hledáme do našeho týmu Asistenta/ku mzdového oddělení.
Pracovní náplň
- Kompletace a příprava podkladů pro mzdy pro externí mzdovou účetní - export a kontrola podkladů z docházkového systému.
- Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní.
- Personální administrativa (evidence pracovních smluv, cestovních náhrad, exekucí apod.)
- Vedení složek zaměstnanců v systému.
- Administrativní podpora HR
- Sledování legislativních změn v pracovněprávní a mzdové oblasti.
Požadujeme
- SŠ s maturitou nebo VŠ.
- Základní znalost mzdového účetnictví podmínkou.
- Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, MS Excel, práce s emailovým klientem, Inernet). Znalost SW Pamica výhodou, ne podmínkou.
- Analytické a systematické myšlení, samostatnost a proaktivní přístup k práci.
- Aktivní zájem o sebevzdělávání a osobní rozvoj.
Nabízíme
- Pozici vhodnou i pro absolventy.
- Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu.
- Motivující práci ve stabilní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti.
- Kolektiv kolegů, kteří drží při sobě a skvělého šéfa.
- Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost občasného home office.
- Notebook a služební telefon.
- Stravenkový paušál.
- Příjemné pracovní prostředí a práci s moderními technologiemi.
- Možnost seberealizace a prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností.
- Firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmu.
Poznámka
Zaujala Vás tato příležitost?
Těšíme se, že o sobě dáte vědět! Pošlete nám CV a připojte pár vět, proč byste u nás rádi pracovali. Připojte také kontakt na referenční osobu. Brzy se ozveme.
Kontakt - zadavatel pozice
HAPI s.r.o.Odpovědná osoba: Viliam Vojtek Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.hapi.team Facebook: https://www.facebook.com/hapipersonal/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company… Youtube: https://www.youtube.com/channel…
Adresa:
Velkomoravská 4017/77
Hodonín
69501
Co o sobě říká společnost HAPI s.r.o.?
Jak to začalo?
Na pole personálních agentur jsme vběhli v roce 2018 s cílem dělat svou práci jinak a inspirovat tím ostatní.
Proč to děláme?
Naším posláním je měnit agenturní zaměstnávání a pohled na něj k lepšímu. Do založení agentury jsme se s chutí vrhli přesto, že víme, jak pochroumanou pověst v Česku personálky mají a věříme, že pomalu, ale jistě, se nám ji podaří očistit.
Toho se snažíme docílit vlastním příkladem, kdy naši lidé pro nás znamenají více než čísla a o které se zajímáme i nad rámec zaměstnání.
Jaké jsou naše hodnoty?
Základními nosnými pilíři jsou naše hodnoty, ze kterých neslevujeme. Těmi jsou vztah, podpora, zájem a radost.
Vztah
Naši zaměstnanci nejsou jen čísla ve výkazech, ale lidé s reálnými životy, radostmi a starostmi. Rádi si s nimi jen tak dáme kávu a zalamentujeme nad životem.
Podpora
Nerozumí si naši operátoři s mistrem, nebo mají problémy mimo zaměstnání? V noci je budí myšlenka na exekutora? Ve všech případech jsme tu pro ně a mnohdy se nám podaří i reálně pomoci.
Zájem
Zajímáme se o to, kdo naši zaměstnanci jsou a co žijí za život. Chceme vědět, co jim udělá radost a co je nadzvedne ze židle.
Radost
Radost je jednou z nejprostších a zároveň nejpodstatnějších esencí života. V byznysové komunikaci i v kanceláři proto udržujeme uvolněnou atmosféru, rádi se z plna hrdla zasmějeme a případné potíže se snažíme řešit rychle a efektivně.
Míříme kupředu
Sami vnímáme, jak vzrušující je být startupem 21. století. Proto se snažíme neklopýtat pozadu, ale myslet moderně, inovovat a nastavovat trendy v oboru, o které se však neváháme podělit.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora, Absolvent v Hodoníně a okolí (151)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice