Administrativní podpora

Toto je životopis vložený do systému uchazečem o práci.

ID:

232409

Profese:

Administrativní podpora

Datum:

26.07.2024

Kategorie:

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Obchod-prodej,

Regiony:

Praha,

Znalosti:

Python, PC, (MS Excel, Word, Outlook, Python, Django, HTML, CSS);, invoices, cash register management, mail registration, administrative, invoices, cash register management, mail registration, Facility, Managment, Office administrative support, invoices, cash register management, data messages., Communication, Sale, Customer Service, communication, solving, communication, accounting, criminal integrity., hardworking, scrupulous

Město:

Prague 9, Bryksova 950/15.

Kontakt:

Placená služba – cena 5 kreditů za jeden kontakt, objednávejte prosím na adrese: www.dobraprace.cz/cenik.php.

Náš tip pro zaměstnavatele: životopis vkládají sami uživatelé. Každé 3 měsíce jsou požádáni o aktualizaci dat a potvrzení zájmu o hledání nového místa. Jde však o dobrovolný úkon. Některé životopisy tak nemusí být aktuální. Doporučujeme mimo jiné sledovat datum vložení. Čím starší datum vložení, tím vyšší pravděpodobnost, že uchazeč má již nové zaměstnání. Provozovatel webu dobraprace.cz neručí za aktuálnost vložených CV.

V případě dotazu nás kontaktujte na adrese: nebo kontaktním formulářem

Pro pokračování ve vyhledáváni hledat zaměstnance.