ID: 30934220725
Aktualizováno
před 14 dny
Pracovní nabídka
Stručný popis pracovní pozice:
Vedení a správa komplexní matriční agendy dle platných právních předpisů (provádění zápisů matričních událostí a skutečností, vystavování matričních dokladů, vedení matričních knih a sbírek listin, provádění povinné výměny matričních dokumentů a údajů s úřady v zahraničí v souladu s platnými zákony a mezinárodními smlouvami, vyřizování žádostí o zápis matričních událostí do Zvláštní matriky Brno, vedení správních řízení v oblasti změny jména a příjmení, organizace a zajištění sňatkových obřadů); správa a aktualizace údajů v základních registrech veřejné správy; spolupráce na odstraňování nesouladů v základních registrech a příprava statistických hlášení; ověřování listin a podpisů, vydávání ověřených výstupů prostřednictvím Czech POINT; vyřizování korespondence související s vydáváním osobních dokladů.
Požadované vzdělání:
Požadavky na uchazeče:
Upozorňujeme: Na volné pracovní místo je vyhlášeno výběrové řízení, více na www.tesin.cz v sekci informace pro občany/volná pracovní místa.
Přihlášku s požadovanými náležitostmi a doklady je nutno doručit v uzavřené obálce označené v levém horním rohu nápisem "Výběrové řízení - referent matriky a osobních dokladů - NEOTEVÍRAT" do 02.04.2025 na adresu: Městský úřad Český Těšín, nám. ČSA 1/1, 737 01 Český Těšín, nebo přímo na podatelnu uvedeného úřadu do 02.04.2025, do 16:300 hod. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Zaměstnanecké výhody:
Vedení a správa komplexní matriční agendy dle platných právních předpisů (provádění zápisů matričních událostí a skutečností, vystavování matričních dokladů, vedení matričních knih a sbírek listin, provádění povinné výměny matričních dokumentů a údajů s úřady v zahraničí v souladu s platnými zákony a mezinárodními smlouvami, vyřizování žádostí o zápis matričních událostí do Zvláštní matriky Brno, vedení správních řízení v oblasti změny jména a příjmení, organizace a zajištění sňatkových obřadů); správa a aktualizace údajů v základních registrech veřejné správy; spolupráce na odstraňování nesouladů v základních registrech a příprava statistických hlášení; ověřování listin a podpisů, vydávání ověřených výstupů prostřednictvím Czech POINT; vyřizování korespondence související s vydáváním osobních dokladů.
Požadované vzdělání:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání vítáno
Požadavky na uchazeče:
- orientace v zákonech vztahujících se k vykonávané agendě: zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, zák. č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, zák. č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, zák. č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
- praxe u územního samosprávného celku vítána
- výborné vyjadřovací schopnosti a znalost českého jazyka slovem i písmem
- časová flexibilita (zabezpečení sňatečných obřadů)
- úhledný a čitelný rukopis
- organizační a komunikační schopnosti
- přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Upozorňujeme: Na volné pracovní místo je vyhlášeno výběrové řízení, více na www.tesin.cz v sekci informace pro občany/volná pracovní místa.
Přihlášku s požadovanými náležitostmi a doklady je nutno doručit v uzavřené obálce označené v levém horním rohu nápisem "Výběrové řízení - referent matriky a osobních dokladů - NEOTEVÍRAT" do 02.04.2025 na adresu: Městský úřad Český Těšín, nám. ČSA 1/1, 737 01 Český Těšín, nebo přímo na podatelnu uvedeného úřadu do 02.04.2025, do 16:300 hod. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- dalších 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené
- pružná pracovní doba
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na rekreaci, zdravotní, kulturní a sportovní aktivity
- zajímavá práce u stabilního zaměstnavatele
Kontakt - zadavatel pozice
Město Český Těšín
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje uradprace.cz
Reference: 30934220725
Odpovědná osoba: Iveta Stafinski
Telefon: Zobrazit tel. číslo
Další volná místa práce v Karviné a okolí (943)
aktivní nabídka
Bohumín (okres Karviná)
ManpowerGroup s.r.o.
aktivní nabídka
Moravskoslezský (okres Karviná)
Manuvia a.s. organizační složka
Český Těšín (okres Karviná)
DeLu WORK s.r.o.
27000 - 30000 Kč za měsíc
Třinec (okres Karviná)
DeLu WORK s.r.o.
31000 - 35000 Kč za měsíc
Karviná
Human & Hunter spol. s r.o.
25000 - 31000 Kč za měsíc
Bohumín (okres Karviná)
Manuvia - centrální nábor Ostrava
29500 - 33000 Kč za měsíc
Orlová (okres Karviná)
Manuvia - centrální nábor Ostrava
29500 - 33000 Kč za měsíc
Rychvald (okres Karviná)
Manuvia - centrální nábor Ostrava
29500 - 33000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice