ID: 30512160727
Aktualizováno
před 2 měsíci
Pracovní nabídka
MANAŽER SPRÁVY MAJETKU / PROJEKTOVÝ MANAŽER
Jste plní nápadů a odhodlaní vést několik projektů najednou?
Máte zkušenosti s kompletní správou nemovitostí či správou vozového parku? Jste zodpovědný člověk, který si dokáže zorganizovat svoji práci i čas? Máte zkušenosti s projektovým řízením? Umíte a nebojíte se řešit krizové situace? Chcete být součástí mladé a dynamické společnosti?
Pak neváhejte a přidejte se k nám!
Co budete mít na starosti?
Kompletní správa a údržba budov a majetku
Zajišťování revizí zařízení budov dle platných právních předpisů
Nastavení systému preventivní údržby budov
Kompletní správa vozového parku
Zajišťování údržby a technické způsobilosti vozů
Řešení případných pojistných událostí
Jednání s nájemníky ohledně technických a provozních požadavků
Reporting, controlling a zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
Analýza a optimalizace procesů
Kontrola a dodržování rozpočtu
Schopnost kontroly, posouzení a porovnání cenových nabídek stavebních prací
Nastavení harmonogramu projektových prací a konečný termín dokončeného díla
Jednání s architekty, projektanty a dodavateli
Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?
Vysokoškolské vzdělání (nejlépe stavebního, ekonomického, případně technického zaměření)
Praxe na obdobné pozici min. 5let
Přehled ve stavebních předpisech, standardech a technických normách
Přehled o technologickém vybavení moderních budov (vzduchotechnika, vytápění, chlazení, požární systémy, elektro a slaboproudé instalace)
Obecný přehled o stavebním řízení, cenách stavebních pracích a smluvních vztazích
Schopnost orientovat se v trendech a pracovat na více projektech zároveň
Vynikající organizační a komunikační schopnosti
Odbornost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita
Důraz na detail, analytické myšlení
Řidičské oprávnění sk. B
Manažerské dovednosti
Efektivní řešení úloh a orientace na dosahování výsledků
Schopnost řešit technické problémy
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
Pravidelnou pracovní dobu
Služební automobil
Služební notebook a telefon
Motivační mzdové ohodnocení
Bonusové odměny v závislosti na plnění zadaných úkolů
Stravenkový paušál, 25 dnů dovolené
Příspěvek na jazykový kurz či kulturu
Sleva na služby v rámci Holdingu
Příjemné a neformální pracovní prostředí
Vstřícné a férové jednání
Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete prosím své CV.
zaslat email
Jste plní nápadů a odhodlaní vést několik projektů najednou?
Máte zkušenosti s kompletní správou nemovitostí či správou vozového parku? Jste zodpovědný člověk, který si dokáže zorganizovat svoji práci i čas? Máte zkušenosti s projektovým řízením? Umíte a nebojíte se řešit krizové situace? Chcete být součástí mladé a dynamické společnosti?
Pak neváhejte a přidejte se k nám!
Co budete mít na starosti?
Kompletní správa a údržba budov a majetku
Zajišťování revizí zařízení budov dle platných právních předpisů
Nastavení systému preventivní údržby budov
Kompletní správa vozového parku
Zajišťování údržby a technické způsobilosti vozů
Řešení případných pojistných událostí
Jednání s nájemníky ohledně technických a provozních požadavků
Reporting, controlling a zodpovědnost za dosažení stanovených cílů
Analýza a optimalizace procesů
Kontrola a dodržování rozpočtu
Schopnost kontroly, posouzení a porovnání cenových nabídek stavebních prací
Nastavení harmonogramu projektových prací a konečný termín dokončeného díla
Jednání s architekty, projektanty a dodavateli
Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?
Vysokoškolské vzdělání (nejlépe stavebního, ekonomického, případně technického zaměření)
Praxe na obdobné pozici min. 5let
Přehled ve stavebních předpisech, standardech a technických normách
Přehled o technologickém vybavení moderních budov (vzduchotechnika, vytápění, chlazení, požární systémy, elektro a slaboproudé instalace)
Obecný přehled o stavebním řízení, cenách stavebních pracích a smluvních vztazích
Schopnost orientovat se v trendech a pracovat na více projektech zároveň
Vynikající organizační a komunikační schopnosti
Odbornost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a flexibilita
Důraz na detail, analytické myšlení
Řidičské oprávnění sk. B
Manažerské dovednosti
Efektivní řešení úloh a orientace na dosahování výsledků
Schopnost řešit technické problémy
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
Pravidelnou pracovní dobu
Služební automobil
Služební notebook a telefon
Motivační mzdové ohodnocení
Bonusové odměny v závislosti na plnění zadaných úkolů
Stravenkový paušál, 25 dnů dovolené
Příspěvek na jazykový kurz či kulturu
Sleva na služby v rámci Holdingu
Příjemné a neformální pracovní prostředí
Vstřícné a férové jednání
Pokud Vás nabízená pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete prosím své CV.
zaslat email
Kontakt - zadavatel pozice
TGA Facility s.r.o.
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje uradprace.cz
Reference: 30512160727
Odpovědná osoba: Petra Černohorská
Telefon: Zobrazit tel. číslo
Další volná místa práce v Bruntále a okolí (429)
aktivní nabídka
Bruntál
ManpowerGroup s.r.o.
Krnov (okres Bruntál)
JOBSYSTEM s.r.o.
35000 - 45000 Kč za měsíc
Bruntál
Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
40000 - 45000 Kč za měsíc
Krnov (okres Bruntál)
RPM Service s.r.o.
Také na částečný úvazek
Bruntál
Personal fabric - agentura práce a.s.
37000 - 42000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Krnov (okres Bruntál)
ManpowerGroup s.r.o.
před týdnem
Krnov (okres Bruntál)
TSC Cleaning, a.s.
Částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice