ID: 30403060753
Aktualizováno
před 14 dny
Pracovní nabídka
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace realizace programů nebo akcí, jejich organizačního, personálního, finančního, technického, provozního a jiného zajištění, zajišťování všech způsobů a forem propagace Olomouckého kraje, vystavování objednávek, vyřizování faktur, vystavování platebních poukazů, zabezpečování vyúčtování nákupů, zajišťování rozúčtování plateb, provádění kontrol věcného obsahu plnění smluv o poskytnutí finančních příspěvků z rozpočtu Olomouckého kraje.
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
obor vzdělání: ekonomika, cestovní ruch výhodou
znalosti oboru: zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, přehled v oblasti cestovního ruchu,
zákon o krajích
praxe ve veřejné správě: v posledních 3 letech výhodou
praxe v oboru: výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
Další požadované dovednosti:
uživatelská znalost PC (MS Office)
ŘP sk. B
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: koordinační a propagační referent oddělení cestovního ruchu a vnějších vztahů na Odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 16. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Josef Tetera, telefon: zobrazit tel. číslo , email: zaslat email
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , zaslat email), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace realizace programů nebo akcí, jejich organizačního, personálního, finančního, technického, provozního a jiného zajištění, zajišťování všech způsobů a forem propagace Olomouckého kraje, vystavování objednávek, vyřizování faktur, vystavování platebních poukazů, zabezpečování vyúčtování nákupů, zajišťování rozúčtování plateb, provádění kontrol věcného obsahu plnění smluv o poskytnutí finančních příspěvků z rozpočtu Olomouckého kraje.
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
obor vzdělání: ekonomika, cestovní ruch výhodou
znalosti oboru: zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, přehled v oblasti cestovního ruchu,
zákon o krajích
praxe ve veřejné správě: v posledních 3 letech výhodou
praxe v oboru: výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
Další požadované dovednosti:
uživatelská znalost PC (MS Office)
ŘP sk. B
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: koordinační a propagační referent oddělení cestovního ruchu a vnějších vztahů na Odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 16. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Josef Tetera, telefon: zobrazit tel. číslo , email: zaslat email
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , zaslat email), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontakt - zadavatel pozice
Olomoucký kraj
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje uradprace.cz
Reference: 30403060753
Odpovědná osoba: Josef Tetera
Telefon: Zobrazit tel. číslo
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (770)
před 6 dny
Olomouc
ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.
24000 - 28000 Kč za měsíc
před týdnem
Olomouc
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Olomouc
TRANSFER International Staff k.s.
25000 - 32000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice