ID: 30311800728
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní nabídka
PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.
Popis práce:
Od uchazečů požadujeme:
Uchazečům nabízíme:
Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu zaslat email, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru
Popis práce:
- fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze
- poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému
- zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence
- elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)
- komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
- zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených
- zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
- zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.
- stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.
- administrace vnitřního oznamovacího systému organizace
- administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem
- inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).
Od uchazečů požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)
- organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
- psychickou odolnost
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost
Uchazečům nabízíme:
- pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
- platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
- nástup ihned nebo dle vzájemné dohody
Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu zaslat email, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru
Kontakt - zadavatel pozice
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje uradprace.cz
Reference: 30311800728
Odpovědná osoba: Iveta Dašková
Telefon: Zobrazit tel. číslo
Další volná místa práce v Olomouci a okolí (813)
před týdnem
Olomouc, Prostějov,
Willwin, s.r.o.
60000 - 80000 Kč za měsíc
před týdnem
Olomouc
PRAGMA personální agentura s.r.o.
170 - 200 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Šternberk (okres Olomouc)
PRAGMA personální agentura s.r.o.
200 - 300 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Olomouc
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje
34400 - 40000 Kč za měsíc
před týdnem
Olomouc
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
45000 Kč za měsíc
před 2 dny
Olomouc
Jobs Contact Personal, s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc
před 2 dny
Olomouc
Recovera Využití zdrojů a.s.
38000 - 42000 Kč za měsíc
před 2 dny
Olomoucký
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
160 - 170 za hodinu
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice