Referent/ka správy pohřebišť Olomouc

  • Plat: 24100 - 34370 Kč
  • Typ úvazku: plný
  • Vhodné pro: Zdravé osoby
  • Místo pracoviště: Olomouc
  • Zadavatel: Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
  • Odpovědná osoba: Iveta Dašková
ID: 30311800728 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.

Popis práce:
  • fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze
  • poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému
  • zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence
  • elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)
  • komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
  • zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených
  • zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
  • zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.
  • stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.
  • administrace vnitřního oznamovacího systému organizace
  • administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem
  • inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).

Od uchazečů požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)
  • organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
  • psychickou odolnost
  • flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost

Uchazečům nabízíme:
  • pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
  • platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
  • nástup ihned nebo dle vzájemné dohody

Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu zaslat email, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.

Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Kontakt - zadavatel pozice

Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje uradprace.cz

Reference: 30311800728 Odpovědná osoba: Iveta Dašková Telefon: Zobrazit tel. číslo

Olomouc, Prostějov,
Willwin, s.r.o.
60000 - 80000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Referent/ka správy pohřebišť.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Olomouc můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.