ID: 1911378
Aktualizováno
dnes
Pracovní nabídka
Náplň práce:
* Zpracovávání a účtování účetních dokumentů.
* Administrativní podpora při auditech a analýzách podle aktuálních potřeb.
* Komunikace s externími institucemi.
* Spolupráce na měsíční závěrce a přípravě skupinového reportingu.
* Řešení nesouladů v účetních dokumentech nebo platbách s dodavateli či odběrateli.
* Koordinace s nákupním a prodejním oddělením a oddělením controllingu.
* Hledání příležitostí pro zlepšení procesů, účtování a hospodářských výsledků společnosti.
* Spolupráce na automatizaci účetních procesů.
* Úzká spolupráce s hlavní účetní a její zástup v případě potřeby.
NÁŠ KLIENT POŽADUJE:
* Praxe v oblasti účetnictví u mezinárodní výrobní společnosti podmínkou.
* Zkušenosti se závěrkami, audity, DPH.
* Analytické myšlení.
* Znalost práce s MS Office.
* Ochota učit se novým věcem.
* Pečlivost a systematický přístup.
* Schopnost práce v týmu.
Náš klient nabízí:
* Stabilní zaměstnání v rozvíjející se firmě.
* 5 týdnů dovolené.
* Občerstvení na pracovišti.
* Kafetérie (příspěvek na kulturu, sport, wellnes, dovolenou, zdraví...).
* Příspěvek na životní a důchodové pojištění.
* Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců.
* Stravenky.
* Firemní akce na sport, kulturu a volný čas,
* Možnost jazykových kurzů v pracovní době,
* Zvyšování kvalifikace a možnost kariérního růstu.
* Zpracovávání a účtování účetních dokumentů.
* Administrativní podpora při auditech a analýzách podle aktuálních potřeb.
* Komunikace s externími institucemi.
* Spolupráce na měsíční závěrce a přípravě skupinového reportingu.
* Řešení nesouladů v účetních dokumentech nebo platbách s dodavateli či odběrateli.
* Koordinace s nákupním a prodejním oddělením a oddělením controllingu.
* Hledání příležitostí pro zlepšení procesů, účtování a hospodářských výsledků společnosti.
* Spolupráce na automatizaci účetních procesů.
* Úzká spolupráce s hlavní účetní a její zástup v případě potřeby.
NÁŠ KLIENT POŽADUJE:
* Praxe v oblasti účetnictví u mezinárodní výrobní společnosti podmínkou.
* Zkušenosti se závěrkami, audity, DPH.
* Analytické myšlení.
* Znalost práce s MS Office.
* Ochota učit se novým věcem.
* Pečlivost a systematický přístup.
* Schopnost práce v týmu.
Náš klient nabízí:
* Stabilní zaměstnání v rozvíjející se firmě.
* 5 týdnů dovolené.
* Občerstvení na pracovišti.
* Kafetérie (příspěvek na kulturu, sport, wellnes, dovolenou, zdraví...).
* Příspěvek na životní a důchodové pojištění.
* Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců.
* Stravenky.
* Firemní akce na sport, kulturu a volný čas,
* Možnost jazykových kurzů v pracovní době,
* Zvyšování kvalifikace a možnost kariérního růstu.
Kontakt - zadavatel pozice
HR Direct s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Kloučková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://hrdirect.cz
Adresa:
Čechova 407
Bakov nad Jizerou
29401
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Administrativní podpora v Mladé Boleslavi a okolí (16)
aktivní nabídka
Brodce (okres Mladá Boleslav)
Filipa LOGISTIKA, s.r.o.
15000 - 18000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Polepy (okres Mělník)
JOBSYSTEM s.r.o.
45000 Kč za měsíc
Polepy (okres Česká Lípa)
JOBSYSTEM s.r.o.
45000 Kč za měsíc
před týdnem
Liberec
Grafton Recruitment s.r.o.
42000 - 46000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Klecany (okres Praha-východ)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
30000 - 40000 Kč/měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice