Referent majetkové správy
Ředitelství logistického zabezpečení, Ekonomický odbor, Oblastní odd. Praha – pracovní poměr
Pracovní náplň
- komplexní koordinace a metodické usměrňování správy značně rozsáhlých a různorodých majetkových souboru rozmístěných na několika objektech
- navrhování komerčního využití majetku včetně ekonomických analýz, metodik a opatření
- kontrola dodržování příslušných norem a předpisů
- kontrola věcné a finanční správnosti faktur, vedení jejich evidence, příprava podkladu k jejich proplacení, dodržování kázně při čerpání přidělených finančních prostředků
- zpracovávání přehledu k vypracování věcného a finančního plánu na dodavatelsky prováděné činnosti
- příprava podkladu pro zadávání veřejných zakázek, oslovení dodavatelů za účelem získání cenové nabídky
Požadujeme
- ukončené vysokoškolské vzdělání I. stupně (Bc.), nebo vyšší odborné vzdělání technického či ekonomického směru
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost komunikace, odolnost vůči stresu
- organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu
- znalost organizace a činnosti státní správy (výhodou)
- práce na PC, znalost MS OFFICE ( Powerpoint, Excel, Word )
- řidičské oprávnění skupiny B
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Nabízíme
- platová třída 11, příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2 500,- Kč
- po zkušební době možnost přiznání osobního ohodnocení dle dosahovaných výsledků
- dovolená 25 dnů + 5 dnů indispoziční volno
- zajištěná strava v místě pracoviště
- možnost ubytování pro mimopražské v rezortních ubytovnách
- možnost rekreace v rezortních zařízeních
- možnost využití dětského tábora
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- dobrá dopravní dostupnost MHD
Poznámka
Obecně
- místo výkonu zaměstnání: Praha 5 – Smíchov, Nádražní 16
- pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost nástupu: 1. 6. 2025 nebo popř. dle dohody
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu zaslat email s předmětem „referent majetkové správy“.
Případné doplňující informace je možné získat na tel. č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo – 577.
Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, byla dána přednost jiným uchazečům. Zasláním životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a využitím Vámi poskytnutých osobních údajů za účelem výběru vhodného pracovníka na nabízenou pozici. Osobní údaje neúspěšných uchazečů budou neprodleně zlikvidovány.
Kontakt - zadavatel pozice
Policie České republiky
Odpovědná osoba: Michaela Reichertová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://policie.gov.cz/
Adresa:
Strojnická 27
Praha
170 00
Co o sobě říká společnost Policie České republiky?
Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky.
Další volná místa práce na pozici Referent v Praze a okolí (74)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice