Pracovní nabídka
Moderní a rychle rostoucí výrobní firma v Domažlicích přijme asistenta/asistentku jednatele, který/á se nebojí výzev a chce být součástí klíčových projektů.
Hlavní náplní práce bude:
- Administrativní podpora jednatele
- Podpora a zastoupení v personálních otázkách
- Nákup spotřebního zboží, kancelářských potřeb apod.
- Vedení a evidence pokladny, evidence přijaté a odeslané pošty
- Kontrola došlých faktur, zápis do interního systému
Co se od Vás očekává?
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Znalost cizích jazyků pro každodenní komunikaci
- Loajalita, flexibilita
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
Na co se můžete těšit?
- 5 týdnů dovolené
- Pružná pracovní doba
- Služební auto i k soukromým účelům
- Notebook a telefon i k soukromým účelům
- Stravenkový paušál
Nástup je možný ihned , takže pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte a pošlete životopis. Provedu Vás výběrovým řízením.
Kontakt - zadavatel pozice
CIE HR s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Neumannová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.cie-group.cz
Adresa:
Koterovská 2827/152
Plzeň
326 00
Co o sobě říká společnost CIE HR s.r.o.?
Jsme engineeringová společnost a specialista na vyhledávání nových talentů v technických oborech.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Domažlicích a okolí (13)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice