ID: 1911296
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
Do mezinárodního týmu hledáme HR administrátora pro oblast péče o německy mluvíce zaměstnance napříč světem. Budete zodpovědní za efektivní správu docházkových systémů a podporu souladu s legislativními požadavky v rámci regionů EMEA a APAC. Tato role je klíčová pro zajištění přesnosti docházky, optimalizaci procesů a podporu zaměstnanců.
- Správa a údržba docházkových systémů, včetně záznamu odpracovaných hodin, přesčasů a dovolených.
- Sledování a vyhodnocování docházky zaměstnanců – příchody, odchody, přestávky.
- Zajištění integrity dat a řešení nesrovnalostí v záznamech.
- Spolupráce s HR IT na integraci nových systémů a implementaci změn vyplývajících z legislativy.
- Odpovědi na dotazy zaměstnanců ohledně docházky a dovolené.
- Školení zaměstnanců a manažerů na používání docházkových systémů.
- Zajištění důvěrnosti dat a osobních informací.
- Aktivní přístup k řešení problémů a zajištění spokojenosti zaměstnanců.
Požadujeme
- SŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví, HR nebo příbuzném oboru.
- Minimálně 2 roky praxe v nadnárodní korporaci, ideálně v rámci EMEA oblasti.
- Výborný smysl pro detail a přesnost.
- Silné analytické a organizační schopnosti.
- Aktivní znalost němčiny a angličtiny slovem i písmem.
- Zkušenosti s řešením konfliktů a proklientský přístup.
Nabízíme
- Mezinárodní prostředí: budete pracovat v rámci regionů EMEA a APAC, což přináší různorodé výzvy a zkušenosti napříč kulturami a legislativami.
- Klíčová role v organizaci: tato pozice má přímý dopad na kvalitu dat pro výpočet mezd, správné fungování docházkových systémů a celkovou spokojenost zaměstnanců – vaše práce je opravdu vidět.
- Možnost zlepšovat procesy: máte prostor aktivně přicházet s návrhy na zlepšení systémů a procesů, což umožňuje ovlivnit efektivitu celé firmy.
- Spolupráce napříč týmy: budete úzce spolupracovat s HR, IT i vedením společnosti – ideální příležitost rozvíjet mezitýmovou komunikaci a vliv.
- Aktivní využívání angličtiny a němčiny je příležitostí, jak si jazyk dále zlepšit a zároveň být cenným článkem týmu.
- Smlouva na dobu určitou - 6 měsíců s možností prodloužení.
- Home office - 3 dny v kanceláři, 2 dny doma.
- Práce pod personální společností Hofmann.
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Ostrava 28. října 3117/61 702 00 Ostrava-Moravská OstravaOdpovědná osoba: Ivana Zdráhalová Telefon: Zobrazit tel. číslo
Administrátor,
Administrátor Praha,
Programátor,
Programátor Praha,
Návrhář webových stránek,
Vývojář SW,
Vývojář HW,
Správce operačních systému,
Support IS,
Vývojář,
Web developer,
Programátor PHP,
Programátor JAVA,
Programátor C++,
Programátor C#,
Programátor .NET,
Informatik se znalostí,
Informix Senior Technical Specialist,
Informix Specialist,
Informatik junior
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze a okolí (29)
před 4 dny
Praha
JOBSTART s.r.o.
65000 - 75000 Kč za měsíc
Praha 9
JOBSTART s.r.o.
195 Kč za hodinu
Práce z domu
Částečný úvazek
aktivní nabídka
Hlavní město Praha
Jobs Contact Personal, s.r.o.
50000 - 65000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Hlavní město Praha
Jobs Contact Personal, s.r.o.
50000 - 65000 Kč za měsíc
před týdnem
Husinec (okres Praha-východ)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
50000 - 65000 Kč/měsíc
aktivní nabídka
Rudná (okres Praha-západ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
50000 - 55000 Kč/měsíc
Praha a okolí
SCHADEX - Praha s.r.o.
7 - 10 EUR za hodinu
Možnost ubytování
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice