Pracovní náplň
- Administrativní podpora vedení společnosti
- Komunikace s dodavateli a zákazníky
- Spolupráce na PR činnosti společnosti
- Organizační činnost - firemní akce, schůzky
Požadujeme
- SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti z podobné pozice
- Znalost MS Office
- Znalost angličtiny - výhodou
Nabízíme
Pak mi pošlete životopis a přidejte se do týmu na pozici:
ASISTENT/KA (45-50.000 Kč)
- 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Kafetérii
- Příspěvek na stravování
- Kartu Multisport
- Zvýhodněný tarif mobilního operátora
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Bonusy ke mzdě
- Možnost profesního růstu
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu práce - Praha 7
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Natália Vadíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Budova IBC Pobřežní 620/3
Praha
110 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze a okolí (82)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice