Pracovní náplň
Organizace schůzek a pracovního kalendáře
Příprava zápisů z porad a schůzek
Profesionální telefonická a e-mailová komunikace
Občasná výpomoc na recepci společnosti
Řešení ad hoc úkolů a projektů
Požadujeme
Výborná znalost angličtiny (slovem i písmem)
Min. 2 roky zkušeností na podobné pozici
Vynikající organizační schopnosti a silné komunikační dovednosti
Spolehlivost, diskrétnost a profesionální přístup
Řidičský průkaz (výhodou)
Nabízíme
propracovaný systém vzdělávání a školení
kanceláře v centru Prahy, flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova (po zaučení)
práci v přátelském týmu, kde vám každý rád poradí, když si s něčím nebudete vědět rady
celou řadu benefitů jako jsou stravenky, týden dovolené navíc, sick days, narozeninový den, ESG den, příspěvek na MultiSport kartu, Cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, zvýhodněný mobilní tarif aj.
spolupráci na plný úvazek (pracovní smlouva)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Tomáš Urban Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1228)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice