Pracovní náplň
- Administrativní práce
- Zpracování objednávek
- Komunikace s dodavateli
- Evidence smluv
- Správa a archivace dokumentů
Požadujeme
- Vzdělání SŠ
- Znalost práce na PC
- Logické myšlení
- Schopnost ověřovat si informace
- VÝHODOU: Praxe na obdobné pozici
- VÝHODOU: Znalost AJ
Nabízíme
- Bonusy, prémie
- 13. plat
- Možnost HomeOfficu
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na životko, penzijko, stravné
- Multisportka
- Místo výkonu práce: Mníšek pod Brdy
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Nikol Rosendorfová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Back Office v Praze západ a okolí (726)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice