ID: 1908509
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
Vidíš se v roliv kde se potkává péče o zákazníka, styl a technika v jednom?
Hledáš vhodnou příležitost, kde nastartovat svou kariéru? ✨
Do moderního showroomu v Praze, který se zabývá prodejem interiérových řešení, hledáme novou posilu, která se postará o administrativní chod prodejny a zároveň bude umět poradit zákazníkům s výběrem i po technické stránce.
Co tě na pozici čeká?
Hledáš vhodnou příležitost, kde nastartovat svou kariéru? ✨
Do moderního showroomu v Praze, který se zabývá prodejem interiérových řešení, hledáme novou posilu, která se postará o administrativní chod prodejny a zároveň bude umět poradit zákazníkům s výběrem i po technické stránce.
Co tě na pozici čeká?
- Administrativní podpora a organizace showroomu – postaráš se o plynulý chod prodejny, budeš zpracovávat poptávky, spravovat data v CRM systému a připravovat objednávky
- Zákaznický servis a komunikace – budeš v kontaktu s klienty, poskytneš jim základní poradenství a pomůžeš jim zorientovat se v naší nabídce.
- ️ Zajištění provozu showroomu– zajistíš občerstvení na schůzky, kancelářské potřeby a pomůžeš udržovat prostředí, ve kterém se budou zákazníci i kolegové cítit dobře.
- Možnost růstu – po zaučení se můžeš zapojit do větších projektů a získat nové zkušenosti třeba i při spolupráci s architekty nebo vývojem zakázek.
- Účast na eventech a asistence při jejich přípravě– pomůžeš s organizací, připravíš podklady nebo zajistíš hladký průběh – podle potřeby
Požadujeme
- ️ Baví tě technická stránka věcí, administrativa i prodej
- ️ Máš zájem o stavebnictví, interiéry nebo design
- Komunikace ti není cizí a práce na počítači tě neodradí
- Jsi pečlivý/á, máš chuť se učit a posouvat se dál
- Máš technické vzdělání (např. stavebka, průmyslovka)? Super!
- Jsi absolvent/ka? Ještě lepší! Pomůžeme ti nastartovat kariéru
Nabízíme
- Práci, která rozhodně není jednotvárná – každý den je jiný
- Skvělá příležitost pro absolventy/ky
- ️ Příspěvek na stravování
- Důkladné zaškolení, abys měl/a jistotu už od začátku
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- ☕ Káva, čaj i voda zdarma – protože bez toho to nejde
- Skvělý tým, který si navzájem pomáhá
- Pracovní doba po–pá, občas sobota, střídání směn (8–16 h / 10–18 h)
Těšíme se na tebe!
Nikol
Kontakt - zadavatel pozice
Manuvia a.s. Ostrava Jiráskovo náměstí 159/10, 702 00 Ostrava
Odpovědná osoba: Nikol Lochmanová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: https://nabidkyprace.manuvia.com/
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora, Zákaznický servis, Absolvent v Praze a okolí (213)
Praha 10
Axial Personnel Agency, s.r.o.
37000 - 50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha 10
Axial Personnel Agency, s.r.o.
37000 - 50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha 10
Axial Personnel Agency, s.r.o.
37000 - 50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha 4
JOBSYSTEM s.r.o.
40000 - 43000 Kč za měsíc
Praha
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice