Referent/ka obchodu a logistiky Hradec Králové

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Personal Consult s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Alena Lhotáková
ID: 1908121 Aktualizováno včera

Pracovní náplň

Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).
Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.
Zpracovávání objednávek:
Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).
Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).
Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).
Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).

Požadujeme

USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;
hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem

Nabízíme

Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.
Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.
Nástup možný ihned/dohodou.

Kontakt - zadavatel pozice

Personal Consult s.r.o.

Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.personalconsult.cz

Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02

Personal Consult s.r.o.
Hradec Králové
CRI ameba.eu, s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Referent/ka obchodu a logistiky.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.