Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Vedení odboru stavebního úřadu a životního prostředí
- Komplexní zajišťování agendy stavebního úřadu, úřadu územního plánování, silničního správního úřadu, vyvlastňovacího úřadu, vodoprávního úřadu a dotčených orgánů působících v oblasti životního prostředí
- Řízení, koordinace a kontrola činností v rámci odboru
Požadujeme:
- Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru
- Znalost práce na PC na velmi dobré uživatelské úrovni (MS Office - Word, Excel, Outlook, Internet)
- Řidičské oprávnění skupiny „B“ - aktivní řidič
Osobnostní předpoklady:
- Schopnost řídit, vést a motivovat pracovní tým, rozhodovací schopnosti, konstruktivní a analytické myšlení
- Dobré komunikační, prezentační, vyjednávací a organizační schopnosti a umění jednat s lidmi
- Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu
Výhodou:
- Praxe ve vedoucí pozici, praxe ve veřejné správě
- Zvláštní odborná způsobilost ze správních činností stanovených prováděcím právním předpisem souvisejících s činností odboru
- Orientace v agendě a v právních předpisech napříč činností odboru
Nabízíme:
- Pracovní poměr se sjednává na dobu neurčitou
- Platové ohodnocení dle nařízení vlády a započitatelné praxe
- Platová třída 12 - platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění
- Atraktivní finanční ohodnocení složené z:
- Základního platového tarifu odpovídajícího délce praxe
- Osobního příplatku
- Příplatku za vedení
- Motivační odměny nad rámec základní mzdy
- Motivační odměny
- Náborový příspěvek ve výši 120 000 Kč (v závislosti na splnění podmínek stanovených radou města)
- 5 týdnů dovolené (25 dní)
- 4 dny volna navíc na zdravotní indispozici nebo vyřízení soukromých záležitostí ("free days")
- Pružná pracovní doba
- Městský byt po dobu trvání pracovního poměru
- Příspěvek na penzijní spoření
- Příspěvek na stravování, poukazy Ticket Multi
- Zvýhodněné tarifní volání pro zaměstnance a rodinné příslušníky
- Odborné vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje
- Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce v Uherském Hradišti a okolí (221)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice