ID: 1907809
Aktualizováno
před 2 dny
Pracovní nabídka
Pro zahraniční výrobní společnost hledáme komunikativní kandidáty/ky, jimž nevadí práce ve směnách, domluví se anglicky a jsou připraveni se učit. Pozice je vhodná pro absolventy! Čeká Vás příijemný kolektiv, možnost práce z domova, zodpovědná práce se spoustou benefitů.
ZA CO BUDETE ODPOVĚDNÝ/Á?
* Dohled nad kamionovou přepravou, zajištění dopravy výrobních dílů.
* Spolupráce s dopravními společnostmi a řidiči v ČR i zahraničí.
* Komunikace se zákazníky, informování o případných problémech během přepravy.
* Administrativní činnosti v interních systémech.
* Vyjednávání s logistickými partnery ohledně nestandardních přeprav.
JAKÉ JSOU NA TÉTO POZICI POŽADAVKY?
* Středoškolské vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe – zaučíme).
* Komunikativní znalost angličtiny (minimálně B1 a nebát se mluvit).
* Dobrá orientace v MS Office (zejména MS Outlook a MS Excel).
* Schopnost týmové spolupráce a komunikace s kolegy.
* Pečlivost, ochota učit se nové věci a schopnost dotahovat úkoly do konce.
* Ochota práce na směny.
NÁŠ KLIENT NABÍZÍ:
* Možnost práce z domova (2 dny v týdnu a všechny noční směny).
* Roční bonus (nenárokový, závislý na obchodních výsledcích).
* Cafeterie.
* Příspěvek na stravování ihned po nástupu.
* Příspěvek na penzijní připojištění.
* Týden dovolené navíc.
* 5 sick days ročně.
* Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
* Občerstvení na pracovišti zdarma.
* Podpora vzdělávání a profesního rozvoje.
* Firemní akce a přátelské pracovní prostředí.
* Stabilitu a zázemí silné společnosti.
ZA CO BUDETE ODPOVĚDNÝ/Á?
* Dohled nad kamionovou přepravou, zajištění dopravy výrobních dílů.
* Spolupráce s dopravními společnostmi a řidiči v ČR i zahraničí.
* Komunikace se zákazníky, informování o případných problémech během přepravy.
* Administrativní činnosti v interních systémech.
* Vyjednávání s logistickými partnery ohledně nestandardních přeprav.
JAKÉ JSOU NA TÉTO POZICI POŽADAVKY?
* Středoškolské vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe – zaučíme).
* Komunikativní znalost angličtiny (minimálně B1 a nebát se mluvit).
* Dobrá orientace v MS Office (zejména MS Outlook a MS Excel).
* Schopnost týmové spolupráce a komunikace s kolegy.
* Pečlivost, ochota učit se nové věci a schopnost dotahovat úkoly do konce.
* Ochota práce na směny.
NÁŠ KLIENT NABÍZÍ:
* Možnost práce z domova (2 dny v týdnu a všechny noční směny).
* Roční bonus (nenárokový, závislý na obchodních výsledcích).
* Cafeterie.
* Příspěvek na stravování ihned po nástupu.
* Příspěvek na penzijní připojištění.
* Týden dovolené navíc.
* 5 sick days ročně.
* Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
* Občerstvení na pracovišti zdarma.
* Podpora vzdělávání a profesního rozvoje.
* Firemní akce a přátelské pracovní prostředí.
* Stabilitu a zázemí silné společnosti.
Kontakt - zadavatel pozice
HR Direct s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Kloučková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://hrdirect.cz
Adresa:
Čechova 407
Bakov nad Jizerou
29401
Další volná místa práce na pozicích Dispečer, Absolvent v Kolíně a okolí (51)
Kolín
ManpowerGroup s.r.o.
Konárovice (okres Kolín)
JOBSYSTEM s.r.o.
Královéhradecký (okres Hradec Králové)
FreeCon s.r.o.
Královéhradecký (okres Hradec Králové)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice