Pracovní náplň
Jsme cestovní kancelář pro školní kolektivy. V průběhu celého roku realizujeme pro školy adaptační kurzy, školy v přírodě, lyžařské a sportovní kurzy, školní výlety a další.
Více informací o společnosti naleznete na www.wenku.cz
Jako firma o 5 kmenových zaměstnancích a cca 80 externistech se maximálním možným způsobem snažíme o potlačení hierarchie. Každý člen týmu má možnost ovlivnit směřování firmy. Nejen, že taková možnost existuje, ale související diskuse mají svůj prostor a jsou podporovány.
Nabízíme svobodu, flexibilitu i podílení se na fungování firmy. Hledáme zodpovědnost, otevřenost a chuť se učit.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na HPP, energického a samostatného nadšence, který se postará o kompletní administrativní zajištění našich akcí.
Náplň práce:
- Komplexní administrace akcí: Příprava a sestavení nabídky a prodej – Příprava podkladů pro akce – Zajištění pojištění klientů včetně vyřizování storna – Vyhodnocování zpětných vazeb jejich zapracování
- Komunikace s klienty: Komunikace s odběrateli (školy, resp. ředitelé škol a učitelé)
- Komunikace s dodavateli: Aktivní komunikace s ubytovateli v ČR i zahraničí – Aktivní komunikace s dopravci – vyhledávání nových kontaktů
- Aktivní účast na směřování firmy a tvorbě nabídky: Jsme pětičlenný tým a vše nové tvoříme ve společné diskusi
- Příležitostná účast na akcích: Možnost osobní účasti na akcích mimo hlavní sezónu, případně jako záloha
Požadujeme
- SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy
- Vyvážení svobodného přístupu vlastní zodpovědností a aktivní komunikací
- Zkušenost s kancelářskou prací a uživatelskou znalostí nástrojů MS 365
- Zkušenost s prací v cestovním ruchu nebo ve školství výhodou
- Prodejní a marketingové dovednosti
- Ochotu sezónního nasazení
- Samostatnost
- Kreativitu a přinášení nových podnětů
- Zájem o možnosti využití AI v práci výhodou
- Překvapte nás / Rádi se naučíme něco nového / Rádi se pobavíme
Nabízíme
- Pracovní smlouvu na dobu 1 roku, následné prodloužení na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu – každý je u nás zodpovědný za to, že je jeho práce hotová a je na něm, kdy a jak ji udělá
- Možnost práce na home office s přítomností v kanceláři minimálně 3x týdně – jsme svobodní, ale bez komunikace to nejde
- Sezónní nasazení vyvážené volnem o školních prázdninách, zejména letních
- Dovolená dle potřeby (s ohledem na uvedené sezóny)
- Služební notebook, telefon a internet
- Interní databázi usnadňující potřebnou administrativu s prvky automatizace
- Možnost podílet se na rozvoji a směřování svobodné firmy i vývoji interních nástrojů
- Podpora dalšího vzdělávání
- Příspěvek na stravování a příspěvky na nákup sportovního a jiného vybavení
- Dobrou kávu, čaj a další občerstvení při práci
- Možnost zapůjčení bohatého firemního materiálu
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ideálně červen 2025 - dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Absolvent v Praze a okolí (203)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice