Manažer zákaznického servisu v dopravě

  • Zadavatel: ProfesKontakt, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Žofia Mrázková
ID: 1907081 Aktualizováno před 3 dny

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, silnou mezinárodní spediční společnost, hledáme vhodné kandidáty na výše uvedenou pozici.

Co Vás na pozici čeká?

  • Koordinace 4 členného týmu
  • Plánování směn a dovolených
  • Průběžný profesní a kvalitativní rozvoj týmu
  • Budete spolupracovat s odděleními napříč společností, se zahraničními pobočkami a partnery
  • Řešení denní operativy

Co bude Vaší odměnou?

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Jazykové kurzy
  • Firemní mobil a notebook
  • Stravenkový paušál

️Ozvěte se nám pokud:

  • Máte již zkušenosti se zákaznickým servisem
  • Máte zkušenost s vedením týmu minimálně 2 roky
  • Nebojíte se komunikovat v anglickém jazyce
  • Práce s balíčkem MS Office, především v Excelu Vám nedělá problém
  • Jste komunikativní a prozákaznicky orientovaní

Kontakt - zadavatel pozice

ProfesKontakt, s.r.o.

Odpovědná osoba: Žofia Mrázková Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.profeskontakt.cz/

Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00

ProfesKontakt, s.r.o.

Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?

ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Manažer zákaznického servisu v dopravě.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.