Pracovní náplň
Jsme velkoobchodní i maloobchodní prodejce vybavení pro školy, kanceláře, obchody a restaurace. Na trhu jsme už od roku 1997, tedy více než 25 let.
Více informací o společnosti naleznete na www.consulta.cz.
Hledáme posilu do týmu - Skladová(ý) účetní s odpovědností za příjem/výdej zboží, expedici, fakturaci a administrativu (Pozice je vhodná pro ženu i muže).
Strukturovaný popis práce:
- příjem a výdej zboží (fyzický i účetní záznam)
- vedení skladové evidence
- zajištění expedice zboží
- vystavování faktur a dodacích listů
- běžná administrativní agenda
- komunikace s dopravci a zákazníky
Požadujeme
- min. SŠ s maturitou
- praxi v oblasti skladu nebo administrativy (výhodou)
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, výhodou znalost účetního systému)
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- ochotu učit se novým věcem a týmovou spolupráci
Nabízíme
- práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- možnost profesního růstu
- odpovídající mzdové ohodnocení
Místo práce: Consulta, Cukrovarská 519/20,68201 Vyškov
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
V případě zájmu nám prosím zašlete svůj životopis na e-mail zaslat email.
Těšíme se na Vaši odpověď!
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Prodejce v Lounech a okolí (9)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice