Pracovní nabídka
As an Operations Manger, you’ll play a pivotal role in the European Operations Team. You will independently manage the logistical flows of our European sugar business, ensuring smooth transportation and delivery of sugar across various modes of transport. This is your chance to shine in a fast-paced, global environment, coordinating with traders, producers, and clients to optimize the supply chain. The offices are currently based in Zvoleněves. In a few months, they will be finally relocated to Prague.
key responsibilities
- collaborate with clients to understand delivery plans and coordinate product stock with the EU logistics team for execution
- work with the Commercial and Shipping teams to communicate with global suppliers (Colombia, Brazil, Eswatini, India, Vietnam, etc.), ensuring alignment on production plans, shipment needs, and stock requirements
- manage relationships with multiple EU warehouses (Belgium, UK, Italy, etc.), including site visits to enhance supply chain efficiency, optimize processes, and reduce costs
- oversee the EU logistics team, organizing the transportation of goods from warehouses to clients based on orders
- coordinate with the container freight team to optimize freight costs and improve service contracts
- collaborate with the Commercial Team to enhance workflow, plan for future business needs, and drive overall business execution
what we offer
- mealvouchers
- pension contribution
- life insurance contribution
- annual bonus
- flexibility - 2-3 days working from office, 2-3 days from home
- work in a truly global and dynamic environment
- showcase and develop your skills in a challenging industry
- be part of a company committed to sustainability and innovation
who you are
- experienced logistics specialist or trained freight forwarder
- knowledge of laws, regulations, international logistics, incoterms, and trade documentation
- understanding of European customs regulations
- strong organizational skills to handle logistics for containers, vessels, trucks, and trains
- ability to work independently and multitask in a dynamic environment, occasionally traveling
- proficiency in English & Czech; additional European languages are a plus
- excellent IT skills, particularly in Excel and Word
- analytical, detail-oriented, and a proactive team player
Take the next step in your logistics career with us. Apply now to become a key player in our international operations and help drive our success in the global market.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Erika Balejová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Leader v Praze a okolí (1320)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice