ID: 1906173
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
Jako Asistentka vedoucího výroby budete zodpovědná za nákup a objednávky surovin nezbytných pro výrobu, a to včetně kontroly skladových zásob chemie a papírových obalů. Vaše role bude zahrnovat i zpracování těchto úkolů v našem interním systému, stejně jako údržbu kmenových dat, což zajistí přesnost a aktuálnost informací. Budete také úzce spolupracovat s naší centrálou v Německu, což vyžaduje aktivní znalost německého jazyka.
Kromě toho budete hrát důležitou roli v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), kde budete spolupracovat s externími partnery na implementaci zákonných opatření, organizaci periodických školení a revizí, a zajištění oprav a náhradních dílů. Vaše práce bude zahrnovat i evidenci, zajištění provozu a servisu míchacích zařízení pro omítky a barvy.
Další zodpovědností bude podpora HR oddělení pro výrobu, kde budete pomáhat s organizací náboru brigádníků či nových zaměstnanců podle aktuálních potřeb. Budete také zodpovědná za hlášení produkce obalů v rámci systému EKO-KOM a příležitostné překlady, které přispějí k hladké komunikaci v rámci společnosti.
Vaše spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami firmy bude klíčová pro zajištění plynulého chodu celé organizace. Důležitá je proto schopnost efektivní komunikace a týmové práce.
Kromě toho budete hrát důležitou roli v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), kde budete spolupracovat s externími partnery na implementaci zákonných opatření, organizaci periodických školení a revizí, a zajištění oprav a náhradních dílů. Vaše práce bude zahrnovat i evidenci, zajištění provozu a servisu míchacích zařízení pro omítky a barvy.
Další zodpovědností bude podpora HR oddělení pro výrobu, kde budete pomáhat s organizací náboru brigádníků či nových zaměstnanců podle aktuálních potřeb. Budete také zodpovědná za hlášení produkce obalů v rámci systému EKO-KOM a příležitostné překlady, které přispějí k hladké komunikaci v rámci společnosti.
Vaše spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami firmy bude klíčová pro zajištění plynulého chodu celé organizace. Důležitá je proto schopnost efektivní komunikace a týmové práce.
Požadujeme
SŠ vzdělání
Německý jazyk – aktivně, anglický jazyk výhodou
MS Office – Word, Excel, PP, Outlook
Znalost skladového systému, ideálně SAP
Spolehlivost
Samostatnost
Německý jazyk – aktivně, anglický jazyk výhodou
MS Office – Word, Excel, PP, Outlook
Znalost skladového systému, ideálně SAP
Spolehlivost
Samostatnost
Nabízíme
Na oplátku za vaši práci a oddanost nabízíme zázemí stabilní nadnárodní společnosti, která si váží svých zaměstnanců a jejich přínosu. Nabízíme finanční ohodnocení odpovídající náročnosti a kvalitě odvedené práce, a pestrou škálu benefitů, mezi které patří příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové spoření, zvýhodněný paušál na telefon a firemní akce. 25 dní dovolené . Navíc nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život.
Kontakt - zadavatel pozice
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (963)
Brno (okres Brno-město)
Trenkwalder a.s.
70000.00 Kč za měsíc
Brno (okres Brno-město)
ManpowerGroup s.r.o.
před týdnem
Brno, Blansko, Znojmo, Břeclav, Vyškov, (okres Brno-město)
FIT-LIFE24
300 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
Randstad HR Solutions s.r.o.
aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
35000 - 50000 Kč/měsíc
aktivní nabídka
Dolní Heršpice, Brno-jih (okres Brno-město)
Trenkwalder a.s.
70000.00 Kč za měsíc
Brno, Blansko, Hodonín, Vyškov, Znojmo
FIT-LIFE24
250 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
před týdnem
Brno, Břeclav, Hodonín, Vyškov, Blansko (okres Znojmo)
FIT-LIFE24
Práce z domu
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice