ID: 1906173
Aktualizováno
včera
Pracovní náplň
Jako Asistentka vedoucího výroby budete zodpovědná za nákup a objednávky surovin nezbytných pro výrobu, a to včetně kontroly skladových zásob chemie a papírových obalů. Vaše role bude zahrnovat i zpracování těchto úkolů v našem interním systému, stejně jako údržbu kmenových dat, což zajistí přesnost a aktuálnost informací. Budete také úzce spolupracovat s naší centrálou v Německu, což vyžaduje aktivní znalost německého jazyka.
Kromě toho budete hrát důležitou roli v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), kde budete spolupracovat s externími partnery na implementaci zákonných opatření, organizaci periodických školení a revizí, a zajištění oprav a náhradních dílů. Vaše práce bude zahrnovat i evidenci, zajištění provozu a servisu míchacích zařízení pro omítky a barvy.
Další zodpovědností bude podpora HR oddělení pro výrobu, kde budete pomáhat s organizací náboru brigádníků či nových zaměstnanců podle aktuálních potřeb. Budete také zodpovědná za hlášení produkce obalů v rámci systému EKO-KOM a příležitostné překlady, které přispějí k hladké komunikaci v rámci společnosti.
Vaše spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami firmy bude klíčová pro zajištění plynulého chodu celé organizace. Důležitá je proto schopnost efektivní komunikace a týmové práce.
Kromě toho budete hrát důležitou roli v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), kde budete spolupracovat s externími partnery na implementaci zákonných opatření, organizaci periodických školení a revizí, a zajištění oprav a náhradních dílů. Vaše práce bude zahrnovat i evidenci, zajištění provozu a servisu míchacích zařízení pro omítky a barvy.
Další zodpovědností bude podpora HR oddělení pro výrobu, kde budete pomáhat s organizací náboru brigádníků či nových zaměstnanců podle aktuálních potřeb. Budete také zodpovědná za hlášení produkce obalů v rámci systému EKO-KOM a příležitostné překlady, které přispějí k hladké komunikaci v rámci společnosti.
Vaše spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami firmy bude klíčová pro zajištění plynulého chodu celé organizace. Důležitá je proto schopnost efektivní komunikace a týmové práce.
Požadujeme
SŠ vzdělání
Německý jazyk – aktivně, anglický jazyk výhodou
MS Office – Word, Excel, PP, Outlook
Znalost skladového systému, ideálně SAP
Spolehlivost
Samostatnost
Německý jazyk – aktivně, anglický jazyk výhodou
MS Office – Word, Excel, PP, Outlook
Znalost skladového systému, ideálně SAP
Spolehlivost
Samostatnost
Nabízíme
Na oplátku za vaši práci a oddanost nabízíme zázemí stabilní nadnárodní společnosti, která si váží svých zaměstnanců a jejich přínosu. Nabízíme finanční ohodnocení odpovídající náročnosti a kvalitě odvedené práce, a pestrou škálu benefitů, mezi které patří příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové spoření, zvýhodněný paušál na telefon a firemní akce. 25 dní dovolené . Navíc nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život.
Kontakt - zadavatel pozice
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1096)
Brno (okres Brno-město)
Gardentech s.r.o.
23000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
před 4 dny
Brno (okres Brno-město)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
35000 - 50000 Kč/měsíc
před 5 dny
Brno-město
Jobs Contact Personal, s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc
před týdnem
Dolní Heršpice, Brno-jih (okres Brno-město)
Trenkwalder a.s.
70000.00 Kč za měsíc
před týdnem
Brno, Blansko, Znojmo, Břeclav, Vyškov, (okres Brno-město)
FIT-LIFE24
Práce z domu
Také na částečný úvazek
aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
Trenkwalder a.s.
70000.00 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
27000 - 32000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Brno - Žabovřesky (okres Brno-město)
JOBSYSTEM s.r.o.
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice