Pracovní náplň
- nábor zaměstnanců dle potřeby na svěřené zakázky
- vedení týmu včetně kontroly pracovníků úklidu
- jednání se zákazníky
- řešení aktuálních provozních požadavků (zajištění víceprací, kontrola kvality a plnění poskytovaných služeb atd.)
- zajišťování nákupu a objednávek provozního materiálu vč. jeho evidence
- administrativní práce související s pracovní činností (nábor zaměstnanců, elektronická docházka, spolupráce při zpracování podkladů pro fakturaci, inventarizace
Požadujeme
min. SŠ vzdělání, zkušenosti s vedením lidí, profesionální přístup, ŘP sk. B - podmínkou, samostatnost, organizační schopnosti, rozhodnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita (nejedná se o práci od - do) Prosíme přiložit CV. Info na email zaslat email
Nabízíme
- práci na plný úvazek
- možnost občasné práce z domova
- zázemí stabilní české společnosti s vysokou kvalitou služeb
- mobilní telefon, notebook, možnost využívat soukromé vozidlo za příspěvek na PHM + amortizaci.
Kontakt - zadavatel pozice
RPM Service s.r.o.
Odpovědná osoba: Asistentka Plzeň
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Adresa:
Moskevská 659/63a
Praha 10
10100
Co o sobě říká společnost RPM Service s.r.o.?
Velká profesionální úklidová firma
Další volná místa práce na pozici Kontrola kvality v Českých Budějovicích a okolí (356)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice