Pracovní náplň
Plánování, koordinace a optimalizace procesů skladování a expedice.
Dohled nad dodržováním standardů kvality, bezpečnostních směrnic a legislativních požadavků.
Spolupráce s ostatními odděleními pro zajištění hladkého provozu.
Nepřetržitá optimalizace logistických procesů a zavádění osvědčených postupů.
Požadujeme
Podnikatelské myšlení v oblasti výroby, optimalizace procesů a zvyšování efektivity.
Silné vůdčí schopnosti spolu s výbornými komunikačními a týmovými dovednostmi.
Zkušenosti s klíčovými ukazateli výkonnosti (KPI) a schopnost efektivně řídit oddělení na jejich základě.
Plynulá znalost němčiny a angličtiny, slovem i písmem.
Nabízíme
Sick days: 3 dny
Příspěvek na stravování: 120 Kč / odpracovaný den
Cestovní příspěvek: 3 Kč / km
Vánoční bonus: 6000 Kč (fixní částka)
Firemní a týmové akce
Občerstvení na pracovišti
Cafeterie benefity: 1200 Kč / měsíc
Připojte se k nám a staňte se součástí inovativního týmu!
Poznámka
Jako vedoucí oddělení budete řídit efektivitu, optimalizovat procesy a vést dynamický tým k úspěchu. Se svými zkušenostmi v oblasti logistiky a procesní optimalizace zajistíte bezproblémový chod provozu a nastavíte nové standardy kvality a výkonu.
Jste připraveni ovlivnit budoucnost logistiky? Připojte se k nám a formujte budoucnost našich skladových operací!
Kontakt - zadavatel pozice
DOME INNOVATION s.r.o.Odpovědná osoba: Lidiya Ignatuk Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Čsl. armády 864
Hostivice
25301
Další volná místa práce v Plzni-sever a okolí (739)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice