Pracovní náplň
- příprava a sumarizace podkladů pro management společnosti (většinou v angličtině)
- organizace schůzek a interních porad
- realizace zápisů včetně vedení/evidence plnění úkolů
- práce s firemním informačním systémem, analýza a vyhodnocování dat, příprava reportingu, statistik, prezentací
- evidence informací ze schůzek, akcí, úkolů a termínů
- příprava korespondence (interní/klienti/obchodní partneři), mailová korespondence
- organizační a administrativní podpora managementu společnosti - organizace pracovních cest, ubytování, zpracování docházky managementu, vyřizování pošty, telefonů, faktur, aj.
- organizace interních i externích akcí pro kolegy i klienty
- příprava marketingových aktivit
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné asistentské pozici minimálně 4 roky
- velmi dobrá znalost produktů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- znalost práce se sociálními sítěmi, s on-line komunikačními nástroji
- vysoký stupeň loajality, diskrétnost
- výborné organizační schopnosti, samostatnost
- orientace na detail, pečlivost
- příjemné a reprezentativní vystupování, vysoká úroveň komunikace
- znalost AJ podmínkou
Nabízíme
- stabilní přátelský kolektiv a pracovní smlouva na dobu neurčitou
- motivující mzda dle zkušeností kandidátů
- flexibilní pracovní doba
- zázemí a perspektiva nadnárodní společnosti
- jazykové vzdělávání hrazené zaměstnavatelem
- příspěvek na životní/penzijní připojištění
- zvýhodnění mobilní tarif
- Multisportkarta
- 5 týdnů dovolené, sick days
Kontakt - zadavatel pozice
Trenkwalder a.s.Odpovědná osoba: Jan Petříček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://cz.trenkwalder.com/
Adresa:
J. Babáka 2733/11
budova H, Brno 61200
710 00
Co o sobě říká společnost Trenkwalder a.s.?
Už tři desítky let jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou jsou zkušenosti a poznatky, které jsme získali přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti až po evropský koncern.
Naši konzultanti jsou schopni navrhnout inovativní personální řešení téměř pro všechny odvětví.
Vedoucí postavení na trhu práce ve střední Evropě, úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů jsou důvody, díky kterým jsme se stali strategickým partnerem mezinárodních, ale i středních a malých společností, které očekávají efektivnost a transparentnost ve všech procesech.
V databázi společnosti Trenkwalder evidujeme 200 000 kandidátů. V současné době zaměstnáváme 55 tisíc lidí v 15-ti tisících podnicích. Působíme ve více než 300 pobočkách v 17 evropských zemích.
Koncernové standardy v klíčových oblastech a integrovaný management kvality neustále zvyšují úroveň našich služeb.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Brně a okolí (47)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice